![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Husk parkbrems og/eller klosser, glemmer du begge kan det bli dyrt. Godt dette flyet var på et sted det kunne repareres. En ferryflight kunne blitt litt frisk.
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Oooops.
Det samme kunne skjed meg en gang. Flyet parkerte jeg begynte å kjøre brua..... og plutselig forsvinner flyet bakover! Pilotene merket ikke noe før maskinen hadde rygget ca. 200 meter og var ut på taksebanen. Da bråstanset flyet. Flaks at ingen andre fly gikk bak og flaks at jeg ikke var i nærheten av flyet enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Egentlig ganske merkelig da shocks alltid skal være plassert på minst ett av hovedhjula. Jeg vet at noen selskaper praktiserer å sette brems inntil bakkemannskapene har satt chocks, så slippes bremsen igjen. Har selv jobbet på flyplass, og vet at ting kan skje allikevel. Spesielt skummelt er det om choks kun er satt på den ene hovedhjulet, bremsene er av, og det blåser opp til storm. Sjangsespill det der...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var en slik hendelse på TRD med en EX BU 400 i september 2007. Shit happens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Klosser i taket på flyet" | Tornerose | Flyteknisk forum | 8 | 29-05-2016 01:21 |
HUSK, HUSK BGO SPOTTERS | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 17 | 28-07-2008 18:22 |
Husk ID i AAL | Jan | Flyforum | 6 | 16-01-2008 15:30 |