![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei for et par uker siden var jeg og gikk turmarsj på Spikkestad. Etter å ha gått under jernbanen ved Åsaker, slik at jeg kom på vestsiden av Spikkestadbanen og gikk tilbake mot Spikkestad. Så gikk jeg på en liten grusvei. Akkurat der det var en bom midt i denn veien så passerte jeg en liten flystripe, hvor det var en liten hangar med 2 fly utenfor i andre enden. Noen som kjenner til denne flystripa og hva det er?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Privat stripe på et jorde. Det er basert to microlight's der.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fant den på Google Earth. Ca 500 meter bane
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Hei
Jeg bor rett ved siden av. Og det er faktisk to vanlige fly der. Ett av dem er, mener jeg, LN-HAM. Eieren er en bonde som bor på gården på sørsiden av der du gikk. Så ingen microlight der. Det finnes en "flystrippe" til: Asker Modellfly forening har en liten base rett ved barneskole i Spikkestad. Der er de hver onsdagkveld og søndag og flyr rundt med sine småfly.
med vennlig flyhilsen Rob For de siste bøkene sjekk: https://www.europeanairlines.no/prod...ory/new-books/ Last edited by Rob Mulder; 11-06-2010 at 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det er vel en kar der som har en RV4. Det er ikke en microlight.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
RV-6 LN-ABA. Tilhører min venn Jan Berge som er snill og lar meg fly den fra tid til annen. Trivelig liten stripe, litt kronglete innflyging fra nord....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk skal dere ha for svar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Is-flystripe også på Hovden | GF1 | General Aviation og sjøfly | 0 | 28-02-2013 09:39 |
3 stk Bell412 helikoptre i lav formasjonsflyvning Drøbak - Spikkestad ??? | Ståle | Spotteralerts | 1 | 29-03-2012 21:16 |
En liten flystripe quiz i disse værtider | krølle | Flyforum | 0 | 02-02-2010 12:51 |
Planer om flystripe i Alversund! | C172 | Flyforum | 1 | 16-05-2009 09:09 |