![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Håper vi fikk nok regn i går og at det nå kan begynne å tørke litt. Blir en rolig dag i heimen og bilen. Ha en flott søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Får strekke frokostkaffen og Aftenposten litt til siden været er på den triste siden i dag også. Akkurat begynt å regne igjen... Om du er tørr bak øra eller ikke - ha en fin dag!
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Bergen! Her er man oppe etter en hyggelig aften på flere måter! Ikke minst etter USA's glimrende innsats mot England. Grått ute, men det regner ihvertfall ikke ... Nå venter kaffe og frokost og så blir det å ta seg over til Oslo i løpet av ettermiddagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Heller grått på Nærsnes i morgentimene, men det regner ikke. Snart egg og bacon til frokost før det blir litt indretjeneste.
Gårsdagens sushikveld var en trivelig sak. Kan anbefale "Bambus" ved Storsenteret når man er på de trakter. Ha en fin dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mornmorn fra Sørlandet. Her er det sommerferie, etter at siste eksamen ble unnagjort muntlig på fredag, til sensors og eksaminators store fryd.
Intet på tapetet i dag, men kjenner jeg sørlendingen i meg, rett, blir det nok en liten båttur i løpet av dagen, selv om solen enda ikke har tittet helt gjennom skydekket.
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
Hoi, da var man våken til tross for å ha sett film til 04.30 i går kveld. Tror jeg traff rett med vekkerklokka i forhold til søvnrytmen
![]() Skiftende skydekke - og utsikt for Tyskland - Australia i kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Tydeligvis en pause i regnet. Allerede fått sjekket inn på morgensdagens fly til KRS og nå blir det å lage en forenklet variant av English Breakfast før man tar fått på dagens oppgaver, som bortsett fra å betale noen regninger og kreve inn litt gjeld er svært få. Litt usikker på hva jeg får med meg av fotballkamper idag, siden jeg har en avtale i kveld/ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
En grå dag, men med et lite håp om at solen titter frem. Ble oppringt fra jobben i går, om jeg kunne stikke innom for å snekre et LoadSheet utpå ettermiddagen i dag. Noe som forsåvidt passet veldig greit siden jeg skulle til OSL uansett for å hente snuppa som kommer fra Tromsø i ettermiddag. Formiddagen brukes til å rydde og kaste gammel "dritt" fra skuffer og skap. Utrolig hvor mye man greier å samle på kort tid. Vel, ønsker alle en trivelig søndag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Fikk du med deg matfestivalen på taket på storsenteret igår Stein? Var innom på Bølgen og Moi så vi var vegg i vegg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nei. Var altfor opptatt med sushi og hvitvinen. Vi hadde bestilt bord kl. 19:00.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag! En god natts søvn er over. Siste dag av sykemeldingen i dag, så mandag blir en ny opplevelse, med full jobbings fra 0630. Da avdelingen er bemannet ned over natta fra 7 til 4, blir det en meget tøff sommer. Det blir skissert at jeg skal ha utvidet ansvar utover min avdeling, men slik situasjonen er så er det ikke sikkert at det er så lurt. Uansett, i dag skal det betales regninger, vaskes klær og slappes av.
Ha en fortreffelig søndag, med eller uten keepertabber som gleder ! :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...og nå skinner solen!!! Tid for første vask av Lancia`n før det blir hvitvin på terrassen/verandaen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Mo. Da er det tid for en pause fra søvndyssende Vuvuzelaer. I kveld skal WF ta meg opp til Bodø og SK nedover til Oslo. I morgen er det dags for møte med Cliff....rettelse....Klif.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra Krsand!
Her har man kommet hjem fra DK etter en vellykket helg! Nu kan roen senke seg mens man tenker T-4, snart 3. Måtte bare disse vekterne på flyplassene holde seg på jobb og ikke ødelegge ferien min!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
På plass i Asker. Turen over fjellet gikk fint i LN-BRI. Behagelig og mykt i en av SAS' beste maskiner. Ikke langt unna fullt heller ... Masse folk på BGO men det var bare å gå rett igjennom security. Fikk en del smil og kommentarer der jeg gikk i min amerikanske landslagsskjorte. Ingen tvil om at gårsdagens resultat ble lagt merke til.
Nå er velkomstkonjakken i ferd med å sette seg og jeg har begynt å vurdere bingen. Ingen verdens ting på plakaten i morgen, så det ligger an til å sove lenge. Deilig ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Free Luigi
|
![]()
Da kan jeg konstatere at kapteinsetet på en Boeing 757 er særs komfortabelt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|