![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Beklager at jeg ike fikk postet denne i går, men natten har gått med til å lete etter min kjære hund som stakk av på mandag.
Det har kommet meg for øret at Continental kjører to daglige fra Osl til New York når sommer programmet setter inn. Pressemelding er visst rett rundt hjørnet.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Et bilde sier mer enn tusen ord..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godt nyt for Oslo.
Forhåbentlig også godt nyt for dig - håber du har fundet din hund/at den har fundet dig.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser ikke ut som den nye flighten går daglig (Den dukket ikke opp på returen på søket over), men jeg ser hvertfall at den har avgang fra EWR klokken 22:00, med ankomst OSL klokken 11:35. Det betyr at CO39 taxer ut klokken 11:25, og CO138 kommer taxende inn bare 10 minutter etterpå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da ser jeg at det også er trykket på papir i dagens utgave at Aftenposten. Avgangen blir satt opp 3 ganger pr uke.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ifølge Continental er Osl selskapets tredje mest lønsnome rute i Europa! US Satser også på at deres rute blir helårs.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og her er saken på nett:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kunne de ikke heller satt inn et større fly de dagene, istedet for 2 757 flighter?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dunmt de heller ikke kommer med 767-300, men 757 er jo bra det og!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Noe særlig større enn 757-200 i CO sin flåte, måtte ha blitt 777, og den kjører de hardt nok fra før, på de rutene som krever rekkevidden/kapasiteten til den maskinen. 757-300 har vel ikke nok rekkevidde, om 767-400 har det er jeg usikker på, men jeg vet den går på andre Europa-ruter. Evt. har de 767-200, som har omtrent samme seteantall, men større cargokapasitet og rekkevidde. Nettopp pga. rekkevidden tror jeg de også foretrekker denne på ruter hvor 757-200 ikke rekker fram. Dessuten er det jo mer fleksibelt med to 757'ere enn en avgang med noe større. Og jeg gleder meg til å se det første bildet av to CO-maskiner på OSL samtidig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Det blir kanskje allerledes når de får 787
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ble litt skremt av prisen til Continental.... Jaja hvis man gidder å reise t/r Oslo-New York for 15000 kr så skal man få lov til det. Jeg gidder det nå iallefall ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ok, jeg søkte på utreise på en fredag, og retur på en lørdag. Uten saturday night stay blir det gjerne dyrere. Søkte på nytt med samme utreisedato, men med hjemreise på søndagen, og fikk opp 8229. Mtp. at det er midt på sommeren, er ikke det en så fryktelig gal pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
CO har hatt priser helt ned mot 3000 kr t/r, så de er konkurransedyktige ifht. alle andre. Det at de også kjører med full maskin daglig, og nå utvider, viser at prisen er riktige ifht. markedet.
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
For 15 000 kan man vel nesten fly Y+ med andre selskaper?
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte nyheter!! Ikke veldig uventet etter at CO ble med i Star og veldig bra med en senere avgang.
Men må jo samtidig innrømme at jeg heller ville sett AA til ORD i stedet (Ojoj...begynner å bli kravstor også jo...Var ikke mange årene siden vi hadde 1 IC rute med PK og de fleste var "overbevist" om at det ikke var marked for mye annet...). Hvem blir neste... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Et bilde av Continental over oslo | baselutvann | Bilder & foto | 1 | 24-01-2011 21:31 |
Icelandair utvider fra Værnes | Jumbojet | Flyforum | 16 | 28-08-2010 01:09 |
Paxgrunnlag? (skilt ut frå "Continental utvider fra Oslo-tråden" | basejumper | Flyforum | 35 | 27-01-2010 19:18 |
Continental B757 hadde problemer på vei til Oslo | rampen | Flyforum | 3 | 13-05-2006 23:45 |
Continental øker på Oslo | SK931 | Flyforum | 18 | 26-09-2005 15:54 |