![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Selv for meg er dette egentlig "god natt" - men nå står København på programmet etterfulgt av cruise i Middelhavet. Mye som skal pakkes før taxien kommer om en times tid. Ha en flott torsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Go morgen fra Trondheim
![]() Dagen såvidt kommet igang her,skal strax sette snuten på vei mot jobb og dagens dont. Været ser lovende ut, forhåpentligvis blir det sol litt senere idag. Vet ikke helt hva som skjer idag.....kanskje litt husvask og klesvask.....finner helt sikkert noen unnskyldninger for IKKE å gjøre det... ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
En helt normal morgen her i gården. Har ikke hørt på ATIS idag så jeg vet ikke temp, men den kjentes grei ut. Opphold og t.o.m sol! En liten hendelse da jeg kom inn døren her på jobb, det var en møll som prøvde seg på meg, men den fant fort ut at jeg ikke liker å ha noen i øregangen... ![]() Ny dag og nye opplevelser for noen, mens for meg er det ny dag med det samme som før ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morning fra solfylte Bergen!
Ny dag på jobb, og i dag skal jeg sy sammen en 22pins wire og mere til.. ![]() Ettermiddagen går med til 50-timer ettersyn på BTT, og så er det snart helg (hvor jeg får hyggelig besøk fra et annet forum-medlem) ![]() BTW: Noen som kjenner noen som vil bo i nærheten av OSL? ![]() http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=22557319 Please copy and paste on! Og hvis noen fra OSL vil hjelpe ekstra til - hva med å printe ut og henge en kopi på pauserommet deres? ![]() Ha en flott dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'torsdag fra Maura. Kjenner det blir en artig dag, etter at jeg ikke fikk sove. Fikk dog benyttet tiden effektivt, og fikk booket bl.a. noen flybilletter.
![]() Nye steder skal besøkes, og nye flyplasser skal flys fra. Det blir gøy ![]() God torsdag ønskes alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo hvor solen skinner. På tide å få på seg dressen og komme seg på jobb. Dagen avsluttes med møte på vår eiers HK, får det blir å ordne noen ting i byen. Siden gårsdagens Sats-tur ble byttet ut med en tur til Beer Palace så får jeg slepe meg bort til Sats i dag istedet. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala
Detta kan bli en bra torsdag. Examensarbetet skall lämnas in lagom till lunch och då är jag så gott som färdig student. Det känns både märkligt, vemodigt och skönt på samma gång. Solen skiner och temperaturer kring 20 strecket är utlovade. Ha en flott torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon adle saman!
![]() Kjenner det går mot ferie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen folkens!
Ble på kontoret til kl. 23 i går, så ikke veeeeldig fristende å stå opp igjen 06:30 i dag. Har akkurat unnagjort et internmøte med en trainee på en sak, og forbereder meg til statusmøter i noen større saker. Ingen møter etter lunch heldigvis. Skal prøve å ta kvelden i seks syv tiden i dag. På programmet står da trening og pakking. Ha en fin dag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Tok sin tid å komme seg på jobb i dag gitt. Køøøøø sånn overalt, merkelig hvordan ting blir bare et knutepunkt blir sperret... Men men, nå er vi iallefall på jobb og kaffekoppen er på pulten. Så får vi se hva dagen bringer. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Aberdeen,
En solfyllt morgen her over på øya i morgentimene. Dagens oppgaver står i kø. Det er bare å hive seg over dem. Møter på 3 steder i løpet av dagen. Det er håp om å rekke SK4616 hjem sent på ettermiddagen. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Hei, og god morgen fra et særdeles solfylt Tromsø.
Var vel på tide å registrere seg å bli litt aktiv på forumet etter et par års smuglesing. Meterologene lokker med 12 varmegrader i dag, ikke galt til Nordens Paris å være. Ha en riktig fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Dagen tilbringes på Brandbu. Snart avreise. Ellers ikke noe.
Ha en fin dag.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra fjerde_etasje_vestblokka_avd_Gardermoen i finværet.
Jeg har ikke pakket så mye som ei flis før avreise imorgen, så det må gjøres etter jobb - ikke for det, meldt tett oppunder +30 grader i NY denne helgen så ett par shorts holder vel før hjemreise allerede Mandag ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - her er dagen godt i gang. Gårsdagen ble brukt til litt reiseplanlegging, og man kan hvertfall bekrefte at "stamhotellet" i Cape Town er booket til senhøsten - Orange Guesthouse . I tillegg ble det kjøpt en flybillett slik at (S)EB også om noen dager kan summere tall og sende regning.
Halvannen arbeidsdag igjen av uka ![]()
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Her har knotten og undertegnede spist frokost og en av oss har tatt en bitteliten høneblund. Nå blir det å ta seg en tur ut og få gjort litt innkjøp av div. Og slik går nu dagan som hjemmeværende. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra osloskolen! Her sitter vi og håper på storstreik, men det ser ikke ut til skolen vår blir tatt ut i første omgang. Dagen går til skating og skl prøve å få lagt ut bildene fra fornebu tirsdag som var.
Ha en fortsatt fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Barcelona. Da er det omtrent klart for å ta turen ut i byen for litt mat og drikke. Gårsdagen gikk med til å nyte været og gå langs stranden, og deretter spille litt kort i et herværende etablissement. Dagen i dag skal kun gå med til avslapping i solen. Skal bli godt! Ha en fortsatt flott uke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Krsand hvor solen skinner!
Men temperaturen er heller moderat dessverre. Mye å ta igjen her etter noen dager på farten. Ellers ingen store planer heldigvis! Heldigvis drar det seg mot hælj! T-21!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra et solfylt Kristiansund. Turen oppover med SK2301 i morges gikk bra. Var LN-BRO som fløy i dag, noe som passet meg ypperlig siden det er den eneste -500 i SAS flåten jeg ikke har flydd
![]() God torsdag! Last edited by mikro; 27-05-2010 at 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |