![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I dag har jeg hatt en lang dag i sola og blitt svidd i trynet så jeg da jeg kikka i speilet
![]() Da går vi riktig vei i all fall KLM med Fokker 70 kan være et hyggelig syn ![]() ![]() CityLine Embraer for Lufthansa D-AECB ![]() En eller en annen Falcon CS-DTD Har ikke så mye peil på denne typen ![]() Denne Cessna'en var virkelig artig å møte ![]() ![]() Hadde håpet på en A319 i dag eller en CRJ da, men sa ikke neitakk til LN-ROX ![]() LN-NOV hadde jeg ikke ![]() ![]() OY-VKT hadde jeg heller ikke ![]() Fremdeles ikke 319 eller CRJ ![]() ![]() KLM går jeg aldri lei ![]() ![]() Da fikk jeg og KKM med den oppdaterte halen ![]() Gir opp håpet på A319 eller CRJ jeg nå SE-DIP ![]() Max Manus besøkte BGO ![]() Her forventa jeg en 319, men der skal jeg ikke si at jeg ikke ble skuffa ![]() ![]() Enjoy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine vårbilder frå Flesland
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder, og det er jo ingen nedtur å få SE-DIP, er jo trossalt siste MD-87 i flåten. Snedig den Lufthansa training maskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nice.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mye snadder! Og selfølgelig blir ikke andre blåhaler sendt når eg først er der oppe, alt det interessanne kommer når eg sitter her hjemme
![]() Men flotte bilder var det hvertfall!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knall fine bilder Tom. AirBerlin var jo riktig nyyydelig
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk takk alle sammen!
Da var prop-utgaven fra i dag ute også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det var de tre favorittbildene i tråden, altså MD80 bildene. Synes ikke du skal klage over MD, her oppe er det kun 737 som SAS flyr med. Det er jo mange år siden F50 og MD'en forsvant herfra. A319 og CRJ, fra SAS altså(!) har vi enn så lenge til gode å oppleve...
![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det var jo selvfølge lit et snev ironi da
![]() ![]() Bare jeg bruker mer tid på BGO enn jeg gjør på OSL så vil jeg få mine etterlegtede A319 og CRJ-900 fra SAS ![]() Takker for gode tilbakemeldinger gjennom tråden. Her komemr 3 til fra i går MD vs. 737 ![]() 3x300 Gammel hale, nyhale og Whitetail & WL ![]() ![]() A321 vs 737 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder!
![]() Hvor er det du står når du tar disse bilden?
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
flotte bilder det der
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for det du
![]() Dette er en plassering vi har kalt for Mesta-plassen siden det har vært et anleggsomeråde og stor plass der oppe, men nå er den plassen blitt til en grusvei, men feldeles mulighet til å ferdes der ![]() Alle bilder fra Jet, Prop og Helikopter tråden er tatt fra disse plassene som linket under Når du trykker på foto her, er det slik det så ut da Mesta holdt på der og ikke hvordan det ser ut i dag På denne plasseringen her ser du hele terminalen og det omerådet, men er noen busker i veien under innflyvning Denne plasseringen her ser du innflyvningen og deler av utenlandsterminalen før alt samme gror igjen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airliner World - April utgaven... | LTH | Småprat | 2 | 01-04-2011 17:37 |
Flesland 11. April | Scandinavian | Bilder & foto | 13 | 16-04-2010 16:58 |
Flesland 13 April (Prop-utgaven) | Tom McNikon | Bilder & foto | 9 | 14-04-2010 20:50 |
Flesland 13 April (Helikopter-utgaven) | Tom McNikon | Bilder & foto | 1 | 13-04-2010 23:40 |
Flesland 11. april | AleksanderM | Bilder & foto | 14 | 13-04-2010 13:22 |