![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Så lenge nordmenn får billig alkohol så er de fornøyde uansett skjønner jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kjemperapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvordan var belegget på ruta? Vurderte å reise en svipptur selv, men det var uaktuelt fordi returen var satt opp 0715 lørdag morgen... Det er moro å reise på slike billige turer, at noen mener at det er under deres verdighet å reise så billig, gjør det bare morsommere for oss som ikke bryr oss.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Et forummedlem har hatt en hyggelig tur med Ryanair til Bremen, og surmagede oppgulp dukker opp som fluer på en hestelort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Trygt kjapt og billig, i tillegg er han fornøyd med turen. Både forum og flyverden hadde vært kjedelig om alle skulle reist businessclass med SAS.
![]() |
#10 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
For noen er en flytur faktisk ikke mer enn å komme seg fra A til B på en billig og rask måte
![]()
![]() |
#11 |
Legal Eagle
|
![]()
Glimrende rapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nå er det en ting man skal legge merke til om tråden:
Den ble lagt ut under "flyforum" og ikke under "trip reports". Og overskriften spør "hva er problemet", hvorpå trådstarter sier han har hatt nok en vellyket tur med Ryanair. Hans opplevelse står i sterk kontrast med det inntrykk man har fra forumisters flest syn på Ryanair. Er det ikke kurrant å stille spørsmålet "hva er problemet" uten å bli kritisert for en dårlig trip repport? Hva er problemet?
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hei og hå folkens. Det var fra min side ikke ment som et surt oppgulp. Derimot trodde jeg altså det var lagt inn som en trip-report. Og som trip-report må jeg jo si den hadde vært litt artig. Jeg lo ihvertfall, og tenkte at Tommy777 nok gjorde det samme. Dog lo jeg MED trådstarter og IKKE AV trådstarter.
Så jeg vil altså stå ved posten min: +1 til KJEMPERAPPORT!
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Note to self; at jeg gidder
Quote:
I et annet perspektiv kan man vel anta at FR ikke tjenete noe på denne flighten om du ikke leide bil, kjøpte hotel, skrapelodd eller øl ombord. For bransjen , og da spesielt de som jobber i den så er vel NOK 198,- t/r ikke en pris som kan brøfø en Europeisk luftfarts ansatt. Så kan man jo relatere dette til egen bransje , hva nå den måtte være. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Mener du at lønnen til Ryanair-crew er de billettintektene den enkelte flyging genererer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Neppe noen som sulter på lønna si i Ryanair, men for meg blir det opp prinsippgata av å ikke støtte bedrifter man ikke synes har en god økonomisk etikk (eller noe i den duren). Trenger ikke å bety at de ansatte lider noen nød, eller ha noe med Ryanairs ansatte i det store og hele - men at bedriften i sin helhet står for noe man selv ikke identifiserer seg med. Noe man ikke har lyst å støtte med sine penger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Deilig at noen deler mine tanker om at Ryanair er genialt.
Man kan klage på avgifter, men jeg ser på det mer som frihet. isteden for at alle skal betale litt dyrere . Vg har jeg som regel kjøpt før jeg setter meg på flyet, samme med kaffe. En genial ting med å selge ting i lufta er at folk som regel vil bli kvitt valuta når de skal hjem. er sikker på at mange Ryanair skeptikere som mange andre bruker opp det siste de har av penger på flyplassen. Tenk hvor mye f.eks SAS taper på å ikke få inn disse. Og jeg betaler heller 50 spenn for brus og pringles en ett svett forsøk god mat. Nå skal jeg legge til at jeg også liker å fly SAS, Norwegian, Lufthansa og alt annet. Men etter å ha jobbet med Ryanair , så er det ingen tvil om at mye av det de gjør er genialt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NH90 - Hva er problemet? | BraathensSafe1985 | Flyforum | 18 | 13-02-2018 22:31 |
United har løst problemet med kostnader | Isbamse | Flyforum | 3 | 08-12-2009 16:10 |
Hva skjer nå? Har vi sett dette før? Hva nå? | Utflyttet | TripReports | 120 | 18-07-2008 13:42 |