![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk akkurat høre fra en bransjekollega at en DY-flight fra BGO til OSL er innstilt, er det noen som vet hvorfor?
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Uten at jeg veit noe eksakt men kan jo tenkes at flyet har blitt sykt da, siden dem er så røde på nesen disse Norwegian flyenen
![]()
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nytt fly på vei
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ifølge dette, stemmer det ikke.
http://www.norwegian.no/kundeservice/er-fly-i-rute/ OSL.no viser en SAS-kansellering i morges, men ingen DY ... |
![]() |
![]() |
#5 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hmmm, her er noe muffins...Alle fly fra DY som skal komme hit på en normal torsdag fra Bergen har kommet sålangt idag faktisk Ralphie!
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Skjønte det, men beskjeden var fremdeles at det var noe innstilt - men det kan være en misforståelse, for hun skal være med det flyet som ble sendt over fra Oslo.
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Flyet Bergen - Rygge med retur Bergen var en god del forsinket i dag. Kan det være dette det dreide seg om?
|
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lurer på om det ikke var et fly fra BGO til SVG som fikk teknisk...
|
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Når jeg landet på BGO i går var det snakk om et DY fly til RYG som var en god del forsinket, og at de ventet på et nytt fly som var på vei. Tipper det var dette det var snakk om.
|
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
10 indlæg og ikke et eneste med reel fakta...synes ikke lige at dette forum skal bruge til at finde ud af hvorfor et eller andet tilfældigt fly er aflyst....
Det er vel ofte oplyst på selskabernes hjemmesider, eller og så kan du jo bruge din mobil og så ringe til selskaber Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nå har vi 12 poster om et fly som kanskje var sykt - tror vi stopper der...
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK7735 (BLL-LPA) mellomlandet i Faro, noen som vet hvorfor? | KHANSEN | Småprat | 12 | 04-11-2012 15:41 |
F16 over Bærum nå, noen som vet hvorfor? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 5 | 13-08-2012 23:38 |
Noen som vet hvorfor TG955 er så forsinket fra OSL i dag (8/8/12)? | bear | Småprat | 8 | 08-08-2012 21:23 |
WF287 innstilt - noen som vet hvorfor? | Glenn | Flyforum | 12 | 11-04-2008 10:15 |
Er det noen som vet hvorfor SE-DJY sirkler over Torp? | LN-KGL | Flyforum | 4 | 15-08-2007 22:15 |