![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Har siden julen 2009 vært på utkikk etter en tur til Australia etter påske. Kom den gang over et tilbud med Thai: http://www.thaiairways.no/TILBUD/TILBUD_Thaiairways.htm
Oppgitte priser var å oppdrive rundt nyttår (via diverse reisebyrå), men etter at Thai bytte flytype (OSL-BKK) og endret til sommerrute så har prisene skutt til værs. Noe av forklaringen som jeg oppfatter det, er vel at gjeldende bookingklasser W og V er blitt stengt (iflg expertflyer), det samme gjelder for (det meste av) andre bookingklasser i økonomi. Med den lille innsikten jeg har i expertflyer så virker det som om dette gjelder så og si for alle avganger for ruten OSL-BKK fra begynnelsen av april. Å få plass på W og V fra BKK til Australia later ikke til å være et problem, så flaskehalsen er fra OSL. Er det flere som har samme erfaring som meg? Synes det er litt merkelig at Thai kjører såpass lange kampanjer, både med tanke på salgsperiode og reiseperiode, uten å klare å overføre bookingklassene til den nye flytypen og sommerruten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Special meal - Thai Airways | tdb | Reiseforum | 26 | 17-04-2014 06:37 |
Til Thailand med Qatar Airways og Thai Airways | SNSK | TripReports | 54 | 25-04-2013 22:03 |
Thai Airways | Tertit54 | Flyforum | 4 | 27-09-2006 15:29 |
Thai Airways | TG923 | Flyforum | 7 | 27-10-2005 12:12 |
Thai Airways i ny drakt ?? | LN-OSS | Flyforum | 10 | 05-02-2005 01:33 |