![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Etter en del bookinger gjennom WIAS begynner det å irritere meg - omkring halvparten av gangene faller FQTV-nummeret ut, enten det er Eurobonus på en SK-flight - i siste tilfellet her er det et CO-nummer som har falt ut - og den fantastiske web-checkinløsningen lar deg jo ikke engang velge CO for å legge det inn. Selvsagt, det ordner seg - men hvorfor faller dette så ofte ut - reisecompanion med EBG faller ut like ofte; igjen, ikke noe problem - men hvorfor blir ikke dette videreformidlet til flyselskapene når bekreftet på reservasjonen fra WIAS?
EDIT: "Halvparten" er basert på et sted mellom 10 og 20 bookinger - måske ikke direkte representativt, men likevel. Last edited by JoeW; 09-02-2010 at 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser en del reject-noter i pnr'er og som regel er det mismatch mellom navn i pnr'en og FQTV-databasen. Disse maa vaere noeyaktig like for at det skal gaa igjennom. Jeg booker selv en del domestic gjennom wideroe.no og har aldri hatt problemer..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg har også hatt noen opplevelser der FQTV nummer har falt ut på en WIAS booking, men ingenting systematisk. F.eks. hadde jeg fem flighter på julebordturen på en WF booking. De tre CO flightene gikk fint, mens mitt AC nummer falt ut på de to UA flightene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Vel, utblåsningen over. Satser på at det går å legge inn CO-nummer på kiosk, hvis ikke får bagdrop jobbe litt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
A propos FQTV-nummer som faller ut hos Wideroe.no. Jeg savner også noen slike på mitt Flying Blue-kort, og lurer på om det har en sammenheng med hvordan nummeret blirr registrert ved billettkjøp: Skal Flying Blue-nummer legges inn hos Wideroe med prefiks KL eller AF før nummeret? Eller kan begge deler benyttes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bonusprogram som gir FQTV-kort? | LN-CMN | Reiseforum | 6 | 06-12-2013 15:22 |
FQTV/DY | LCH | Flyforum | 0 | 23-10-2004 19:29 |