![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tidlig opp og tidlig på jobb før dagens første møter. Ettermiddagen og kvelden tilbringes på Rullebanen på OSL - åpningsfest på Comfort Hotel Runway. Ha en flott onsdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen. Jeg stod også ganske tidlig opp i dag.. Blir en helt vanlig skoledag i dag..
Ha en ikke så kjedelig onsdag som jeg har ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det faktisk lillelørdag allerede. Kaffekoppen er full og dagen er full av muligheter og nok å ta av. Det eneste minuset er at jeg brygger på en god forkjølelse. Ha en fin dag da forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen fra Oslo!
Skal en tur på skolen, før jeg kommer jeg rundt 13.30. Da skal jeg prøve å skaffe meg litt søvn..! Ha en fortsatt strålende dag alle sammen! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Spar leveren litt til festlighetene i morgen Uppercut
![]()
![]() |
#7 | ||
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon !
Quote:
Quote:
-Dit må kanskje eg i kveld.... Ha ein nervøs dag! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Dårlig start på dagen her! Turtallet på bilen stod og pullet mellom 1000 og 3000 omdreininger i fri gear på vei til jobb. Jeg håper det bare er kulda sin skyld. Selv om det bare var minus 4 i dag. Noen som kan noe om bil her, som kan gi et hint om hva det kan være?
Ellers blir det kontordag i dag, før turen går til Stockholm i morgen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! Dårlig start her også, dvs forsinkelser på trikk og t-bane den rare snøen, snodig det der...
Vel, sitter på kontoret i Wergelandsveien, men snart bærer det avsted til Hasle og oppdrag. Kvelden avsluttes med fiskemiddag på Fjord ![]() Ha en fin dag i snøværet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja det ble plutselig en del festligheter denne uka så må vurdere nøye hvor jeg legger inn støtet. Har i tillegg til kvelden i kveld og kvelden i morgen middagsplaner med tilhørende festligheter fredag også.
Og JetBlue, Fjord....mmmm ble litt misunnelig der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Meteorologene sier lettskyet med lette snøbyger, et blikk ut vinduet og tre kvarter som snøskuffe assistent sier noe annet. Men men, man kom seg fram selv om man brukte litt lenger tid en vanlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Solen skinner over et godt snødekt landskap. Det var -12 grader her på myra i morges. Helt utrolig bra vinter! Alminnelig travel dag på jobb. I kveld er det tid for styremøte i FMS. Det ser ut som jeg ikke kommer unna en dagstur til Sandvika imorgen. Satser på at det ikke blir forsinkelser med fly og flytog. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Noe snøfokk utenfor vinduene her. Godt at man har alt man trenger i hus. Pasienter bør ikke gå ut i slikt vær. Ellers har eksperter slått fast at det ikke er vannlekkasje på badet mitt. Og behandlende lege har slått fast at jeg har blitt "hysterisk", noe som han mente var bra. Medisinesken kastes dermed i morgen. Godt å være oppe med 08-tiden i dag, da føler man seg som et mer normalt menneske enn når man står opp 11. Ellers blir det å kansellere hotellet i Praha, men det byr seg vel senere anledninger, håper jeg.
Last edited by AirbusTrond; 03-02-2010 at 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ikke fullt så kaldt idag, kun 3 minus. Frokost (les:lunch) er unnagjort, men forkjølelsen gjør at smaken stort sett var fraværende. Får vel bli noe sterkt krydret (indisk) til middag tenker jeg. Og kanskje noe portvin?
Ha en bedre onsdag enn meg!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Sjalabais! Det snør, det snør. Sånn ca nesten halvferdig på jobben for idag og lunch er inntatt. I kveld blir det fysisk fostring. Enten på Sats eller i Marka. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja ... den lokale 'groundhog' stakk hodet ut av hullet sitt i gaar og erklaerte at vinteren er over. Katta vaar holder imidlertid paa pelsen, saa jeg er ikke overbevist ...
Saavidt over null idag ... skal bli fint 'paaskevaer' ser det ut til .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Krabi...
Her har dagen godt med til å kose seg på stranda. ![]() Nå er det tid for å gå ut å spise middag og få seg noen flere kalde øl. ![]() SNSK
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag. Jaja, med 15 cm nysnø skal det bli kjempe gøy og dytte avistrallen som er tung nok når det ikke er snø.
Ha en fortsatt fin dag alle som har sol, resten kan hjelpe meg med å blåse bort skyene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Heftig hotel - heftige rom... Nå skal jeg snart ta det første glasset...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Finn deg et rom nærme rullebanen du kan flytte inn på da! ![]() BF ![]() |
|
![]() |