![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Med dette blir Norwegian en ny mobil operatør i Norge.
Quote:
Lufta er for alle! Last edited by MartinL; 02-02-2010 at 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Mye det samme som i forrige tråd.. Link m.m.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det blir litt bonusprogram problematikk snudd på hodet, hvor bruken av en mobiltelefonen etterhvert kan ende opp med en flyreise. Det samme gjelder forsåvidt SAS' Grandiosa stunt! Det er både morsomt og oppfinnsomt, men bør ikke slaget om norsk luftfart skje på flyplassen og i luften ikke i frysedisken på Rema 1000.
Kanskje det er påtide for KT å vurdere forbudet mot bonuspoeng på nytt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi har jo hørt om "Core SAS", men det er ikke mange som har hørt om "Not so very core Norwegian"...
![]() Det er interessant å se hvordan de forskjellige aktørene i bransjen har forskjellige måter å drive business på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette kommer til å bli dømt nord og ned av alle som ikke har dekekt sin mobilregning av arbeidsgiver. Snakk om urettferdig - at noen som ringer mye i jobben skal få gratis reiser...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Men jobbtelefonen er vel ofte knyttet til en fast leverandør? NetCom for min del.
Ellers synes jeg noe av denne utviklingen gjør det slitsomt å være forbruker. Å måtte melde seg inn i et Norwegian-reward-system, og så bytte leverandør av mobiltjenester, for kanskje i løpet av noen år få en gratis flyreise... som vel ikke er så gratis likevel, fordi man må betale gebyrer... Det er veldig mye å holde styrt på! Setter heller pris på en kampanje i ny og ne i stedet for dette dillet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Litt morsomt med SAS-reklamen i samme artikkel:
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fordelen med dette abbonementet er ene og alene at du opptjener CashPoints, ellers kan dette sammenlignes med f.eks Ludo Gul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nja, jeg ser en fordel i at du faktisk får tilgang til Avinor-nettene rundtomkring i Norges land gratis - da det ikke er noen månedsavgift på dette. Hadde jeg ikke hatt tilgang til dette Wifi-nettet på annet vis, og i tillegg reist mye innenriks, kunne jeg sikkert funnet på å tatt i mot et ekstra sim-kort for gratis Airport-Wifi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Men jeg har tenkt tanken mer enn én gang om KT nå bør oppheve forbudet mot bonuspoeng innenriks. Synes DY selv vanner ut forbudet på en måte her - og da blir det meningsløst å opprettholde det. Men som vanlig er det vel enklere å få dem til å innføre det enn å oppheve det... ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bilder OSL i dag, med Norwegians nye LN-NOW | Airbus 330 | Bilder & foto | 4 | 21-08-2010 14:53 |
Rykte: Ny rute ARN-USA lanseres 24.9 | sail4fun | Flyforum | 82 | 26-09-2007 13:03 |
B777-frakter lanseres mandag | LN-MOW | Flyforum | 5 | 15-11-2004 16:47 |