![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morsomt for denne kroppen å komme med en "god morgen" hilsen på denne tiden av døgnet - for i motsetning til visse ivrige forumister fra USA så er det i allefall ny dag når jeg nå ønsker alle en Glad dag. Hovedstaden er mild - vi kan igjen sove med vinduet åpent... Ha en flott lørdag - måtte den bringe mye fritid!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Da skal jeg ikke være dårligere enn EB. Så herved tilbringes et ønske om en god helg til samtlige.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Sove med vinduet åpent? Temperaturen er på feil side av 20 tallet for å gjøre det.
Det å kalle det morgen er vel også å ta i litt, men kan i det minste ønske god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
EB...du er en syk syk mann. Og jeg som trodde jeg skulle være først idag siden jeg har vekkeklokken på litt tidlig imorgen.....men det betyr kanskje at jeg snart bør legge meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Snart leggetid her.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen/God natt. Været her er svart. Og jeg forventer og bruke de første 13 timene av Lørdagen til og sove og slappe av.
Ha en flott natt forumister. Og en god morgen/dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen (MORGEN?!) fra sengen i Oslo!
Jeg ser ikke hvordan været er, men det regner iallefall ikke ![]() Ha en fortsatt strålende dag, forumister! P.S.: Er det bare meg, eller kommer "God-Morgen"-meldingene tidligere og tidligere hver dag?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God morgen, men også god kveld og god natt fra Oslo!! Her er det tid for å sove nå, men det er bra at temperaturen nå viser mindre enn fem minusgrader. God helg til alle, og god tur til de som skal ut og reise, ikke minst de som skal på julebord i USA!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Det er alltid morgon ein plass
![]() God natt! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Snart slutt på fredagen her borte ... hatt en nydelig dag med over 15 varme og det var deilig å ta ettermiddagkaffen på terrassen. Første gang på lenge at det har vært mulig.
Satser på å få med meg litt fotball - først ut er Stoke-L'pool på ESPN, deretter er det to matcher på Fox. Sitter og booker litt fly til neste norgestur - ser ut til at jeg skal få med meg en liten godbit på veien over. Men nå blir det litt pai og iskrem før vi begynner å forberede oss på natta ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag morgen ønskes fra en betydelig mildere (og langt mindre forurenset) Bergen enn på lenge !
Sitter på jobb,- surfer lett over nettet og gleder meg til å komme hjem og kunne krype godt under dyna .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Trodde ikke det var lov å skrive god morgen melding før man stod opp den aktuelle dagen! Nå skal jeg iallefall legge meg! Natta!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Sto opp for 90 min siden.... Jetlag heter det.
Ha en fabelaktig lørdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Flytoget. OSL-ZRH-BOS med Swiss står på programmet idag. En liten forsovelse gjorde det travelt i morgen, men nå er jeg på vei
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..Jammen meg godt det går mot vår sier jeg..
Ikke mye som står på timeplanen i dag egentlig, bortsett fra en butikktur og Stoke – Liverpool på Canal+. Er vel ett lag de rød burde greie å slå ute større problemer.. Frem til den tid får man vel ta en runde golf med Tiger Woods på PS3... Men han er kanskje opptatt med andre ærend for alt jeg veit ![]() Ha en bedre Lørdag !
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Toronto. Ikke overraskende våknet jeg midt på natten her borte i dag. Å få sove mer er helt håpløst, så nå blir det litt surfing på meg, før jeg tar turen tidlig over til YYZ igjen. Har avgang 11:30, så noe sier meg at det blir noen timer på flyplassen på meg i dag. Kan kanskje komme godt med når jeg skal prøve å fatt i bagasjen min igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Ble vekker for en halvtime siden. Akkurat nå hater jeg Citrix! Sitter her og jobber med saken. Men hvis jeg ikke får det opp å gå, må jeg nok ta meg en tur ut på jobb og restarte noen servere.... ![]() Vel. Ha en bedre dag enn meg. ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag! Her på Grefsen ser jeg utover en svært så grå Oslohimmel, dvs jeg ser altså ikke den blå fargen
![]() Alene med Kristin denne helgen, storebror er på alpintur til Norefjell med kompiser fra Halden. Han har jo nettopp fått nye twintipps, så da må jo utstyret prøves. Intet spesielt på planen i dag, bortsett fra en postpakke som må avhentes, kanskje jeg går en tur.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra København, hvor man nå roer kroppen etter en nokså heavy time på gymmen. Noen få timer med eksamenslesning før man "tar kvelden" og planer om tunfisk til middag. Ha en strålende dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 24-07-2016 03:14 |
God Lørdag Morgen | OSL-MRU | Flyforum | 23 | 23-01-2010 22:52 |