![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kom hjem i går og her var vannet frosset... Delvis selvforskyldt.. Trodde på global oppvarming...
![]() ![]() Ha en God Dag alle sammen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God kveld fra et relativt mildt Calgary. Måleren i bilen sa +8 grader, og det er nokså mildt for Calgary i januar.
Vært en tur på trening nå i kveld, nå gjenstår det øving til grammatikkeksamen i engelsk i morgen, så blir det noen dager fri før matteksamen neste tirsdag, så blir det fri helt til februar ![]() Riktig god mandag ønskes alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Mörkt och -14,5 grader. Snart är det examensdags innan det bär av hem till mor och far för middag. Ha en riktigt fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra OSL. Tidlig på i dag også. Heldighvis ikke så tidlig
som The Ticketor. Banket han i turn around rally i går. Og han får et nytt forsøk på å vise hva han og hans kolleger er gode for i dagens rally. KL 1143/44 mot AY 655/56. Kortest turn tid og hvem som greiertidligst push ref rutetid. Fikk tilbake bilen min i går etter en langhelg på verkstedet. En kontakt til vifta på klima anlegget hadde brent. Noe de filset for 1350 kroner. Noe som er nesten gratis i forhold til hva Bertel O Steen ville sagt. De selger ikke kontakten og jeg måtte ha kjøpt helt nytt ledningsett til klimastyringen. Kan bare gjette hva det ville ha kostet. En god kjølig dag ønskes alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() For å gjøre det ekstra interessant har jeg lagt dem opp til å stå ved siden av hverandre og ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Borde väl vara face to face så att deltagarna kan se och stressa varandra?
![]() Last edited by Savipix; 13-01-2010 at 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad onsdag morgen! Ny dag med mange møter og en del sosialt på ettermiddag og kveld. Hovdstaden byr på minus 9 grader - dette går i riktig retning. Ha en fin fin onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Fortsetter temperaturforandringene slik som de har gjort de siste par dagene blir jeg glad, da har vi +15 til helgen ![]() ![]() Anyways, håper på å kunne fått bestillt konsertbilletter ila helgen som kommer, men man får se hva som dukker opp på kontoen først. Men jeg bestiller herved sol og pent vær til Bergen 15 juni! ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det frokostid for ungene før det er ut døra om ei stund og kursen settes mot skolen. Den største ungen, dvs meg har god tid til å sjekke forum og drikke kaffe før turen settes mot jobben i 08.30-tiden. Vel. ha en en fin dag forumister ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
*Grynt*....etter en natt med alt for lite søvn frister det svært lite å stå opp. Men noe valg har man ikke. Vanlig dag på jobben før det ikveld enten blir en skitur eller satsbesøk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Nok ein dag. Var på ny visning i går, men det traff ikkje blink då heller, så må nok fortsetta jakta på "slottet"..... Muligens ein ny visning i ettermiddag..... Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen, god morgen!
Da er vinterens ferie i boks. Om 2 uker er vi klare for flytur BOO - REC (nei ikke solcelleselskapet). Måtte splitte opp reisestrekningen i 2 før WIAS klarte å komme opp med en fornuftig pris. Dermed skapte jeg vel det som kalles en vinn-vinn-vinn situasjon. Jeg fikk lavere billettpris, WIAS fikk inntekt fra et ekstra bestillingsgebyr og Scanair-forum fikk dobbelt sett med slanter fra Tradedoubler. ![]() Ha en god januardag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Fridag, men vårens program for klubben skal mekkes. Noen datoer er fastlagt, men mye gjenstår. Gode foredragsholdere mottas med takk. 45-50 minutter varighet, ingen betaling, bare en vinflaske som belønning.
Ellers blir det litt kikking i noen nyankomne flymodellesker. Spesielt et sett med en Spitfire Mk. IXc i skala 1/32 får det til å klø i fingrene! Til dette litt snacks og en six pack med Goose Island "Honker Ale" ![]() ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så var det blitt onsdag morgen i Krsand også!
Lett snøvær ute da jeg dro til jobben i morges, men det har heldigvis sluttet, og jeg håper at det forblir slik. Håper snart mildværet finner veien hit. Jeg vil ha vår tidlig i år! Her tilbringes dagen på kontoret, med nok av oppgaver å ta tak i. I motsetning til dagdrivernes, blir min dag helt hvit. Og så en melding til Hamar: Hold av de 40 VikingLottoMillionene til meg i kveld, takk! Jeg har ryddet plass på kontoen allerede!! ![]() Halveis til hælj, dere!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sarpsborg!
Temp ute på ca -9.8 og et lite tåke lag som ligger lavt nå på morran, men det forsvinner nok! Ellers ønsker jeg dere alle en god dag videre!
![]() |
#17 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
God lunch fra Sandvika. Temaperaturen er mer behagelig nå og jeg går fra Grønsund til Sandvika om morgenen og hjem når jeg føler for det på ettermiddagen. Det er deilig å få den lille gå-turen på morgen, da våkner jeg litt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Med tilhørende vannlekasje i kjellern? I såfall er muligheten tilstede for at jeg var en av de som ble sendt ut for å stennge vannet i gata. En god onsdag ifra Maura. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Heldigvis ingen lekkasje.. Rørlegger underveis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Risør,
Her er det noe vind , men fint og kaldt i øyeblikket. Ikke akkurat verdens navle på denne årstiden.Man må se godt etter for å se folk i byen. Dagen går med til inspeksjon av subsea utstyr/komponenter hos en leverandør til prosjektet. Returen opp til Torp satser jeg på å få til imorgen. Ha en god dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 17 | 29-06-2016 21:52 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 09-01-2015 13:14 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 20 | 28-07-2014 17:23 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 21 | 16-12-2013 20:05 |