![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Berlin. Nettopp tilbake fra en løpetur før frokost. Tettpakket program resten av dagen. Ha en din dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ehem, tok du tysk på skolen, det her GuteN Morgen ;-) forøvrig god morgen fra Goma.
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord ( nesten porten til Akershus) - delvis skyet - 16 grader og holder meg bak skrivebordet på jobben - ha en fin dag.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Joker
|
![]()
God morgen fra Senator lounge D, Zurich. Fin noe forsinket flight fra hong kong. Sov 6t, fikk middag, og sovnet igjen til vi landet. Flyr til London City om en time, det blir en ny flyplass for meg.
Ha en bra dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Guten Morgen fra LH 425 på vei fra Boston til München.
En fin flytur så langt, fått noen timers søvn, og har hele F-kabinen for meg selv! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
TrallaBOM fra Lillestrøm. Ørliten Fly&Øl med Tommy777 i går. Nå er det kontor som venter.
En ilsint elefant ligger i skuffen sin og funderer på hvordan han skal maskere seg når han skal ut og fly Virgin Fnatlantic om 1,5 uker. Ha en ytterst deilig dag
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra kioskbransjens høyborg på Ensjø i Oslo
![]() Her er man tilbake i hverdagen, noe som betyr knasting foran skjermer, lunsj, mer knasting, før Sparkende F skal hentes i barnehagen. Ha en fin dag!
![]() |
#8 |
Upgrade me....
|
![]()
Goma..... Er jo en bydel her som heter det samme (skurke bydelen)
God morgen fra Kristiansund. Lykke skulle ha det til at jeg kom meg hjem i går. Landet på Sola etter å ha vært værfast på ekofisk i går klokken 15:00. Klokken 15:35 hadde jeg avgang fra Sola til Oslo. Fikk ikke sjekket inn, men en av damene i SAS info nede i sjekk inn hallen (INGEN av de som arbeider der ser ut til å kunne smile, eller opptre noenlunde hyggelig, men for all del de gjør jo jobben sin) fortalte at jeg hadde plass på flyet og bare kunne gå til gate ettersom jeg kun hadde håndbagasje. I sikkerhetskontrollen, fast track, hadde jeg seff ikke noe boarding kort eller noe, kun sas appen som fortalte at jeg skulle ut å fly på SAS Plus. Sikkerhetsvakten lot meg komme igjennom etter at jeg måtte holde ett foredrag om at SAS Plus produktet innebærer fast track. Førte til at fast track ikke ble fast i det hele tatt. Enda dummere blir det når jeg må inn i den samme køen som alle andre for å få kjørt bagasjen gjennom! Hvorfor fast track da? Jeje, endelig gjennom der. Og det står Go to gate på skjermen (de kom sent igang ved gate), måtte traske helt ned til gate 22. Men det er jo greit nok. Kommer så til gate og det som antageligvis er kjærlighetsbarnet til noen av de sure gretne SAS info skranke ansatte ved Sola Lufthavn har tatt oppstilling i gate. Dette kvinnemennesket, som faktisk var litt pen, og kledde det å være litt sinna, var kjempesint på alt å alle. "INGEN AV DERE UTEN BILLETT KOMMER MED DENNE FLIGHTEN!!" Dette roper hun ut i sinne, samtidig som hun kjefter på en annen skalle i telefonen som har nektet 21 passasjerer å komme med videre til denne flighten til Oslo da de kom forsinket fra London. "Men jeg har billett sier jeg" "GLEM DET, DU KOMMER IKKE MED!" Ser folk rundt begynner å le, for hun drar den så langt at dette blir oppsiktsvekkende teit. Har en dialog med hennes kollega, en ung kar som virker å holde fatningen. Gir han ett nytt hint om at jeg faktisk har plass på flyet. Og ikke er en av de gull haiene med slik garantert plass greier eller hva det nå er i bakgrunnen. Men han må ta seg av en slik reiser alene jente, så han stikker av. Jippi. Frøken SAS love,tar så av igjen. "DERE KAN BARE GÅ, DERE KOMMER IKKE MED" "HAR DERE IKKE BILLETT SÅ ER DET NO GO" "Kremt, jeg har plass på flyet da..." "JAMMEN HERREGUD (fortsatt i rope ovenfor alle modus), HVORFOR SIER DU IKKE DET FØR!?!?!" "Frøken, ro deg ned, jeg har gitt beskjed til din kollega. Du virker hysterisk og lite mottakelig for info, og du har bedt meg gå to ganger" "DET GÅR IKKE, DET ER FOR SENT!" Så kommer heldigvis han mer reflekterte duden inn. Han trykker litt på maskinen og gir meg lappen med plass og ønsker meg god tur. Jeje, kommer meg med og er fornøyd seff. Men det som her er rart da. SAS flyr med ledige seter og setter igjen 21 passasjerer (angivelig), samt de 14 med slik standby greier som jeg ikke helt vet hva er? Tapet her må jo potensielt være 40 000 bare på denne tåpelige opptreden fra en dame som sikkert hadde en dårlig dag, og som nok er kjempehyggelig. Samt tydeligvis utdaterte systemer som gjør det drittvanskelig å administrere flighter innenlands. Det at de ikke fyller opp denne avgangen når de har muligheten, fører jo til at de tar bort billetter de kunne hatt for salg til senere avganger. Merkelig, merkelig, merkelig. Moralen i historien er. SAS på Sola: SKJERP DERE! Alle kan ha dårlige dager, men på Sola er det utpreget vanskelig opptreden syns jeg. Men, jeg kom meg hjem da, så no worries. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Gods formiddag fra Forus,
Her over er det grått og surt. Kun 13 grader imorges. Det ble en brå overgang til høst! Genseren måtte brukes i dag.Vel, det kommer forhåpentligvis varmere dager senere. En del møter gjenstår ut over dagen som forberedelser til andre møter i Sandvika i morgen. Billett er som vanlig kjøpt med Luftbussen over fjellet. Ha en god Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe, tror det er litt farligere her i Congo enn i Kristiansund saann generelt sett. Ellers en fin opplevelse du hadde ved boarding. Vi faar haape hun hadde en daarlig dag bare.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Conrad. Nok en deilig dag så langt og fargen nærmer seg Denzel Wasingthon. I kveld skal dragen luftes i selveste Kuta hvor vi kan vasse i backpackere og Australiere. Ender nok opp på den wannabe-trendye Maccaroni Club som ble besøkt første gang i August 97.
Nyt dagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hoi!
Bagasje kom på døra for litt siden, som jo egentlig bare betyr at jeg har en feit haug med klesvask jeg må kvitte meg med |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Gdere morgen, ja! Her i vestsørøst har vi en strålende morgen med 16-17 grader .. perfekt temperatur for morgenkaffe på terassen. Må det bli en lang og deilig høst ...
Første skoledag for guttungen .. for siste gang. Nå er han Senior på ordentlig og neste år blir det college. Håper vi ... ![]() Dagens lavpunkt er tannlegen klokken 12. Alt annet er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Sofia! En skikkelig varm dag. Litt shopping i dag, ellers bare titte på forbipasserende. Stusset veldig over å høre mange nordmenn her i går kveld, så viser det seg å være transportarbeiderkonfranse. Noe som gir et pussig innslag av amerikanere med palestinaskjerf også...
.....noe av det utfordrende med å reise som "Rimowa-backpacker" er å finne fram til første buss til Skopje i morgen. Alle morgenavganger er det "problem" med så første går 16. Så da kan man gjøre byen her i kveld..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Guten Morgen aus Berlin | EB | Flyforum | 14 | 06-03-2019 18:49 |
Gute lørdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 18 | 08-11-2014 21:32 |
Gute fredda!! | LN-MOW | Flyforum | 22 | 18-08-2007 04:41 |
Grusse aus Wien | LN-MOW | TripReports | 6 | 24-10-2005 06:47 |