![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De er sgu om sig.
Brindisi er er godt sted at flyve hen - fantastisk område. Men jeg sætter mig ikke op i et FR fly.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
"sgu" betyder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Et pænere baneord
Den oprindelig form er "Så hjælpe mig Gud og hans hellige ord" . Den blev benyttet ved danske domstole. Eden er senere anvendt uden for domstolene og er med tiden blevet til Så hjælpe mig Gud > sågu > sgu. Et par eksempler: "Det ku' du sgu' da godt have sagt" = (bebrejdende) jeg er faktisk lidt sur over, du ikke har sagt det "Det var sgu' godt, du var her" = (positivt, lettet) jeg er sørme glad for, at du var her "Han er sgu' dum" = (negativt ladet) = han er faktisk mere dum end han har lov til at være Det var så danskundervisningen for i dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() Hilsen ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
BLL skal måske passe på ikke at blive FOR afhængig af FR.
FR flyver jo kun på lufthavne hvor de kan presse prisen ned i et niveau der passer dem og kun dem.. Naturligvis dejligt for BLL at der kommer nye ruter..men alligevel synes jeg at FR er ved blive meget dominerende i BLL Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Håber den nye direktør, kan lægge en ny strategi, der handler om at tilbyde kunderne en bedre oplevelse, herunder flere selskaber at vælge i mellem, gerne selskaber me et anstændigt serviceniveau. (måtte flere selskaber fra eksempelvis LH-gruppen lægge landingshjulene forbi snart)
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Indlæg 3 i denne tråd på et andet forum, sætter RyanAirs betydning i relief!
Et nagativt relief. http://www.spotters.dk/portal/topic....tmp=1#pid19935
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Grattis til Billund og de reisende som får enda flere direkteruter
![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wizz Air med 2 nye ruter fra Billund | Bll spotter | Flyforum | 5 | 04-07-2017 13:46 |
Ryanair åbner ny rute fra Billund til Budapest | Bll spotter | Flyforum | 7 | 06-03-2012 19:18 |
Ryanair åbner Billund - Malta | Bll spotter | Flyforum | 11 | 04-03-2010 16:39 |
Nye Cimber ruter fra Billund | MartinL | Flyforum | 8 | 16-02-2010 23:30 |
Ryanair med 2 nye ruter til Billund | Bll spotter | Flyforum | 4 | 09-08-2007 14:39 |