![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Optimistisk forummedlem må vel ta "skylden" for dette oppslaget
![]() http://www.rbnett.no/article/2009121...1085/NYHETER09 Quote:
Last edited by AirbusTrond; 15-12-2009 at 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis han får alle til å reise minst en gang i måneden, så skal du se det er noen som er interessert i å åpne en rute!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fælt så mye folk savner en London-forbindelse... Særlig når halvparten av de innmeldte sannsynligvis bare er sånne "godta-før-jeg-leser-hva-det-er" medlemmer som melder seg inn i alt de får invitasjon om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Tøvete aksjon.
Det er bare å begynne å kjøpe billetter i det markedet som eksisterer idag så vil nok leverandøren etterhvert finne ut om det er regningsvarende å starte direkterute. Hva blir det neste, Ørsta/Volda vil ha direkterute til BKK? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stavanger-Houston?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
at your service!
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Man tøyser ikke med romsdalingene altså..de har bevist mange ganger at de får det akkurat som de vil, og det finnes sterke krefter innen næringslivet i Molde som kan få igang ruter om de bare vil. Min personlige mening er at ruten Molde-London er dødfødt, men jeg blir ikke overrasket om det en dag plutselig blir realitet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Noe sier meg at det er lettere å melde seg på en FB-gruppe enn å bestille billett til London. Helt håpløst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Det argumenteres med at Molde er "midtpunktet" i Møre og Romsdal, og vil derfor trekke passasjerer fra hele fylket. Men nå er det faktisk ikke sånn at kundegrunnlag følger fylkesgrensene. Vigra trekker for eksempel til seg passasjerer lengre sør på Vestlandet enn Møre og Romsdals grenser. Hvor mange flyplasser i Sogn og Fjordane har direkteforbindelse til London? Hvorfor kan ikke ruten like gjerne startes fra Vigra? De er jo "midtpunktet" i så måte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Blir det noen oppstart av denne ruten, tror jeg det blir Ryanair som starter opp...blir vel noe slikt som Trondheim lufthavn Årø dette da..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bara ett litet gult kort till alla som skriver i den här tråden att inte utveckla den till en av våra berömda MOL/KSU/AES trådar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
«KBK vil ikke fly fra Molde» | flyKSU | Småprat | 14 | 08-03-2014 22:28 |
DAT vil fly Stavanger-Stord-Florø-Molde | Wiggo Hovde | Flyforum | 15 | 08-09-2013 12:36 |
Vil KRS og AES runde 1 000 000? | rosinbolle | Flyforum | 17 | 13-10-2012 01:29 |
I følge NRK Ålesund vil SAS Braathens legge ned Molde - Oslo | enml | Flyforum | 23 | 13-06-2006 14:49 |
SAS DK vil sælge 5.000 biletter på auktion | PP | Flyforum | 5 | 13-09-2005 23:58 |