![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ute er det et hvitt lag på bakken...måtte fargen holde seg men mengden gjerne doble seg frem mot julaften. Kan vel absolutt bekrefte at jeg kjenner gårsdagens svineinfluensavaksine...venstre skulder er øm - men det går vel forhåpentligvis fort over. Ha en strålende hvit tirsdag - i morgen er det julebord!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I Uppsala har det kommit många cm snö över natten och det är betydligt ljusare ute än vad det har varit. Nu hoppas jag att minusgraderna fortsätter och att det blir en vit jul både här och på andra ställen!
Dagen idag går...som vanligt... till studier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
I dag er det T minus 7 dager til kursen settes vestover. Så derfor vil dagen i dag og store deler av neste uke gå til å klore ned dokumentasjon på diverse arbeidsoppgaver som andre får ta seg av ![]() Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Ingen hvit bakke her, heldigvis..., det er faktiskt så pass varmt at jeg godt kunne latt vær å bruke ullundertøy idag... Men det er meldt minus til imorgen... Dagen idag blir i trykktestingens tegn, og man satser på null "hull". ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Go morgon fra HEL(L). -15 grafer ute och flygens vattensystem fryser. 2 maskiner redan!
Bilens baklucka frös fast igår men lyckades få bilen i garage på jobbet och fick upp den! "It's freezing out there" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Kristiansand. Her er det lite snø, men mørkt og småsurt som vanlig. Satser på en løpetur etter jobb idag. Ellers ingen planer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Den varsla kulda ned mot minus 16 har ikkje slått til heilt enno, bare 2 minus i dag ![]() ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Nok en natt med lite søvn. Trøttheten er påtagende i dag også. Når jeg da i tillegg ikke drikker kaffe, så er det en kraftanstrengelse å våkne skikkelig.
Hektisk på jobb for tiden, men jeg håper å komme meg hjem til normal tid i dag ![]() Ellers hadde jeg en opplevelse med en ambivalent politipatrulje i går kveld som ikke klarte å bestemme seg for om de skulle stoppe meg eller ikke (jeg tok en u-sving som muligens ikke var helt etter lovverket ..og der sto onkel Politi gitt..) Men det gikk nå bra ![]() Med ønske om en god dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FlyKirurg
|
![]()
G'day fra KRS! Lite nytt å fortelle. Men det er SPEILGLATT ute. Har akkurat fått en liten presentasjon av hva bussen er god for. Og det var ikke fint lite.
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen...
Ett heldagsmøte på jobben i går ble avsluttet med ett hyggelig pinnekjøttlag ut over kvelden med tilhørende drikke ![]() Vesla er nå i barnehagen og far må komme seg tilbake til Unneberg gård får å hente bilen samt rydde litt.. Ellers må jeg i dag bestemme meg for gave til morgendagens julebord med Scanair folket ![]() ![]()
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg kan melde at vi i avdeling helt-sør-øst har i dag en rolig dag, morgentur i plsakedammen og tilhørende sjøsetting er overstått, en ettermiddagsblund er utført og det er behagelige 28C i dag også. Enda bedre, min forkjølelse er på vei videre til hvor nå enn ting som går går til.
Dessverre er det disig i dag, jeg hadde tenkt å leke med min nye pipip-forlenger, men det får heller bli noe spotting på torsdag ettermiddag når jeg skal den veien. Ha en varm og trivelig dag! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Som andre har skrevet før meg, I Krsand er det meget glatt i dag. Det har nok havnet noen kilo salt på veien i morgentimene. Så får vi håpe at det er litt mindre livsfarlig å kjøre hjem igjen.
Men først blir det overtid på jobben! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Tromsø! Her var det -9.8 grader hjemme når jeg stod opp. Det er ikke ofte det er så kaldt. Ingen snø, men speilblank is en rekke steder. Jeg tar ansvar og spinner med piggdekk (må riktignok skru av traction control'en....) for å skape bedre feste for de som ikke har pigg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gårsdagens rakfisklag var en suksess, med god fisk, godt tilbehør og gode poteter både på tallerken og i de små glassene. Fisken kom fra Wangensteen i Valdres. Den var mildt raket. Sikkert greit for de fleste, men jeg foretrekker vellagret fra Rakfiskspesialisten jeg da.
Det skal skrives noen julekort før jeg går i PIB'en i butikken. Der ligger det en pakke fra Ruben. Spennende. I kveld blir det båten til Aker Brygge og et par ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag. Her er trærne fulle av snø, mens fortauet utenfor ser ut til å være svart. Det passer helt perfekt. Jeg kom jeg gjennom gårsdagens dåp, og har nå fått et brukernavn mer i tråd med det som ble gitt meg for drøye 40 år siden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superflyer
|
![]()
Go ettermiddag fra Trondheim
![]() Her er dagen gooodt igang, og lenger blir den.Blir vel kanskje noen julegaver idag også.... Ellers fint lite planlagt for den senere kvelden iallefall Ha en strålende dag folkens - og måtte 787 testflight flyttes til 18/12 1050 local.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her er det ingen god tirsdag morgen...av alle dager ma jeg holde sengen i dag....en kraftig forkjoelse har holdt meg vaakne i hele natt....det burde garantere at 787 kommer seg i luften...selvom det har regnet i hele natt....
Her er det kun tid for en kort webex med Kenya og Liverpool og saa rett tilbake i seng...
![]() |
#19 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Så er det å glede seg til Dreamlineren forlater jordens overflate i noen timer...
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Aida - at forumets utskremte er fraværende burde borge for utsettelse, men Boeing har kanskje andre prioriteter ... God bedring ihvertfall!! Ta en kånjakk når Boeingen løfter!
Her litt lenger sør og øst er det hvitt - men bare i luften. 17 grader varme gir sterk kondens og jeg kan love at selv modell-Dreamlineren min ville ha betenkligheter i slik sikt .. Har en lunchavtale med et par gamle Swissair og SITA-kolleger i dag, så det blir en tur ned til Det Store Veikrysset, men håper å være tilbake i tide til den store begivenheten. Satser på positive climb presis klokken 1330 lokal Atlanta-tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 30-03-2010 12:48 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 35 | 22-04-2009 02:23 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 14 | 17-06-2008 23:32 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 10 | 04-07-2006 23:45 |