![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. -4 og strålende sol nå i morgentimene. Noe støl etter gårsdagen, men både egen tid i Birken og Enga seier i går har gjort helgen hyggelig sportlig sett. Litt rydding hjemme i kasser som har stått siden jeg flyttet for 2 år står på planen......fant ut at det er greit å få gjort det da det er planer om å flytte igjen ila sommeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra København. Lang dag i går, opp-ned-opp-ned osv.
Kun et leg i dag. CPH-IAD. Ha en flott dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Ut for å inspirere rekkehuset som er under oppføring. Satser på oppholdsvær...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Majorstuen, denne siste skikkelige vinterdag, i morgen er det jo vårjendøgn. Smertene i den bruddne tå begynner å bli borte, Skallebanken er også betydelig redusert fra i går, da det føltes som jeg hadde vært på fylla dagen før(noe jeg ikke hadde). Det er knallvær og varmegrader, så snart vil det være mulig å parkere i gaten utenfor. Ikke minst kommer håndballaget fra Romerike på besøk i hangaren på Fornebu. Der Stabæk skal slakte dem, og sende dem tilbake til Lillestrøm som klare nedrykks kandidater. Eneste bekymring er hvordan komme til FBU når man halter rundt på krykker, uansett gleder jeg meg til Tippeligastart.
Men først er det en del gjøremål, med glassfiberstøping som står for døren. Ha ein frammifrå dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God formiddagfra Trondheim
Akkurat nå er det sol, men skyene lurer. +9 grader gjør at junior og pappa skal ut med vogna snart. Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God formiddag #2 frå Trondheim!
Godt i gong med dagen -frokost og kaffi unnagjort. Leser forum, og vasker klær i bakgrunnen. Etter mange dager på reis, så må jo kofferten tømmes ![]() ![]() Ha ein trivelig søndag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra nok en tidlig-vårdag i Sandefjord. Da veiene er relativt tørre blir det å se om jeg kan snylte litt på kameraten bak kassa på Statoil, da bilen desperat trenger en vask. Ellers så blir det kanskje en liten innsats på gårdsplassen for å prøve å bli kvitt litt av skøytebanen der, da den ligger på feil side av huset til å få noe sol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Ja.....klart det... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ble en sovemorgen gitt. Igjen! Men det ble sent etter en hyggelig kveld hos opphavet. Reker, sjøkreps, kongekrabbe og hummer på menyen og Fume´ Blanc i glasset.
Solen skinner, snart frokost og så får man ta det derfra. Klesvask må til ser jeg. Og i kveld serverer Stabæk på kramsfugl i Telenor Arena. Kanarifugl skal det visst være. Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Da har man fått vært ute en tur i det strålende været, og fått seg litt frisk luft. Ellers idag er det serieåpning for Odd Grenland, så kursen settes om ett par timers tid mot Skien og Skagerak Arena. Regner med at det blir seier mot Start.. ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra Bergen. Dagen i dag er av det rolige slaget på formiddag, før turen går til et passende ølhull i byen for å se Chelsea-Man City. Deretter går turen til Stadion for kveldens storkamp mot bartepakket. Sier som Zico at dette blir en lett seier, selv om jeg registrerer at noen allerede har begynt å planlegge tyn etter kampen. Jaja, de om det..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger!
+ et eller annet grader. Det regner ikke, så da er det pr. definisjon finvær ![]() Noen timer til, så er det å sette seg i bilen og komme seg i famileselskap/middagselskap/barneselskap. Får satse på at vaktelefonen ikke ringer i mellomtiden... Ha en fin søndag forumister! ![]()
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
Juhu fra TMU,
Her konstaterer jeg at tiden jeg bruker på å skrive diskusjonsinnlegg på flyprat med mobilen ca. matcher tiden vaflene trenger på å steke! Dermed går tiden fort på jobb. Har hatt guiding i de nye utstillingene om Tibet og om Arne Næss, sistnevnte var utrolig koselig! Gikk ut fra utstillinga med et smil ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag ja.
Blir en sløvedag i dag, etter en tur til Danmark i går og en helvettes stressende uke forøvrig. Skal opp i området her og avlevere bikkja for en stund litt senere, før seriestart for Godset! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Argh... Søndag alt! Disse helgene går så alt for fort!
Og så starter den hersens Tippeligaen igjen. Kunne de ikke heller gitt alle 22 hver sin ball? Så slapp de å krangle om den ene! Her har man hatt en deilig sovemorgen. Ingen planer for dagen, og det er jo deilig å kunne slappe litt av også! Neste uke blir travel med 2 båtturer til Tyskland. Så her er det bare å lade opp! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag herfra. To egg er spist, og ellers er det ingen store planer for dagen annet enn å få bekreftet at flyet jeg var ombord i i Everett for et par måneder siden faktisk virker.
God søndag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra bondelandet i SC. Her på terassen til svigerbestemor er det 3G, så sitter her med en kaffe og nyter fuglesangen. Det blir nok også her jeg skal nyte tilberedelsen av kanaristuing siden.
![]() Var 30 grader her på ettermiddagen i går. Så kom det et par mørke skyer og himmelens sluser åpnet seg i 10 minutter med voldsom vind og hagl så store som pingpong-baller. Deretter var vi nede i 15 grader. Litt småskader på bilen og jeg tror det er på tide at den gamle damen ringer sitt forsikrongsselskap. Taket hennes fikk skikkelig juling... Ha en fortsatt fortreffelig søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra Egersund. Ingen andre planer enn å komme seg til Tananger ila dagen/kvelden. Har blitt "beordret" til å se om 748I'en klarer å forlate jorden idag, får se om jeg får til det. Eller forresten, det er EN ting til på planen... RED! ![]() Ha en fortsatt fin dag forumister ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra cidade maravilhosa (aka Rio de Janeiro). Ca 28 gr, men skyer på himlen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |