![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer King
|
![]()
Bare litt nysjerrig. Går det ann å f.eks overføre sine miles til en annen sitt kort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vet ikke om noen programmer som godtar dette. Men det er av og til mulig aa gjoere det ved bytter av allianser o.l. for aa lokke folk over til sitt FF-program. Jeg fikk tilbud om dette i forbindelse med at CO byttet til Star Alliance.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kommer an på hvilke FFP du tenker på, men uansett kan du gjennom points.com overføre mellom enkelte FFP. Om det er så lønnsomt vet jeg ikke
![]() Det er greit hvis du har noe smårusk av miles rundt på noen FFP som du ønsker å få noe igjen for, men å overføre flere titalls tusen av miles kan ikke være interessant da vekslingskursen er helt på tryne.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Når jeg tittet ligg i BDs regler for DC her om dagen, så snublet jeg over muligheten til å overføre destination miles fra en konto til en annen, så det er mulig der i allefall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hos BA kan du opprette familiekonto hvis begge har samme adresse. Som flere har nevnt - hvilke program(mer) er det snakk om?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
FFP i Star Alliance | pkselite | Reiseforum | 7 | 21-05-2010 18:37 |
Flytte FFP til LH? | Utflyttet | Reiseforum | 0 | 16-11-2008 08:55 |