![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vet ikke om temperatur måleren er riktig, men den viste -18. Det er jo bare å kle seg, litt snø i lufta var det også en liten stund. I det hele tatt var det en fin dag i "felten". Ikke knall god kvalitet, men det får duge til forum bruk
![]() ![]() Denne helhvite Norwegian hadde jeg ikke fra før så dette begynte jo bra. ![]() Ergelig når flyet er forsinket, men helt OK for meg i dag. ![]() Det var mye forsinkelser i dag... ![]() Så begynte det å snø og blåse litt... ![]() ...også forsinket... ![]() ![]() Berlinerne kom med en vakker Airbus i dag. ![]() Det er jo litt diskusjoner om de nye motivene til Norwegian. Jeg liker dem, det gjør jo flyene litt mere rød hvit og blå... ![]() Jeg måtte i bilen og varme meg litt, etter et par kopper kaffe ble det plattformen en stund. ![]() ![]() Da amerikanerne dro var de ytterlige forsinket.... ![]() Disse gutta kom og gikk et par ganger. ![]() Tyrkerne kom og dro med denne fine Airbusen. ![]() Thai maskinen skulle gå 1330.... Det gjorde den ikke så da offret jeg den for blant annet denne...... ![]() ....og denne. ![]() Fikk da et bilde av Thai 777, men..... ![]() ...jeg ville heller ha denne 777 i dag. ![]() Det var årets første PIA 777, jeg har en mistanke om at det ikke blir den siste. Det var noe av dagens utvalgte og årets første spotte tur for meg. Hadde jo svert mange hyggelige møter med medspottere i året som gikk, så da er det bare å se fram til nye hyggelige "møter" fram over. Riktig godt nytt år alle sammen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Varierte og skarpe motiver Stein!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Imponert over at noen orker å tukle med fotoapparat i kulda. Du burde få "fly-nerd-diplom" for ekstrem-spotting
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjempefine bilder Stein.
Dette blir litt for kaldt for meg men det blir vel bedre tider. Her på Jessheim er det nå -22,5 Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Stein. Når sånn ca dro Thai? Så en stor fuggel dra nordover ca 1530. Ifra mitt ståsted kunne den ligne en B772 i Thai farver.
Nydelig Serie her. Hva sier du til et aldri så litte spottetreff førstkommende Lørdag på Vollen? Last edited by grindstein; 05-01-2010 at 21:24. Reason: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ah, knall som alltid fra deg, Stein!
![]() ![]() likte veldig godt det med 777 og lillebror foran jeg! fin stemning
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vakkert Stein. Bare send melding vis du vil ha besøk. Jeg elsker vinter og kulde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Hei Steinar. Thai flyet dro ca kl. 1420. Ja hvorfor ikke en tur til vollen på lørdag, Det hadde vert hyggelig. Jeg ringer deg.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nice ! Hva er reg. på den helhvite Norwegian maskinen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
Den helhvite DY-maskinen har reg LN-KHD, og er leid inn i en forholdsvis kort periode. Derav kun stickers
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mange tøffe bilder Stein
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nydelig Stein! Vinterkulda kan da gi fine motiver i hvertfall!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Pensjonist
|
![]()
Flotte vinterbilder, men frys "du ikkje feil på dæ" som man sier her oppe i "tidligere Arktis"
![]() Vi har jo bare -10-12gr, med 90% luftfuktighet, så jeg fikk disse i julegaver fra omtenksomme slektninger ![]() ![]() ![]() Så langt de mest praktiske fingerplagg, men er det noen som har et bedre forslag til å bevare hendene, om ikke annet enn "utløserfingeren" ?? Du har nå ihvertfall overlevd og klart å dele disse fine fly-vinterbilda. Håper å se flere fra OSL og vinterflyplassene. Vinteren og frosten gjør jo nesten som om det blir en nye flyplass å sende bilder fra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Høst og moro | inger | Bilder & foto | 8 | 01-12-2012 21:18 |
Ikke så gode bilder av A330, men men | Norwegian15 | Bilder & foto | 1 | 15-10-2010 00:44 |
Moro i Malaysia | CK | Flyforum | 2 | 19-06-2008 03:21 |
Moro i snøen... | atck | Flyforum | 1 | 09-03-2005 08:59 |
litt moro | CK | Flyforum | 3 | 15-10-2004 13:50 |