![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nok en gang..prisene i butikkene på OSL er noe for seg selv. Romerikes dyreste tomt, er korttidsparkeringen på OSL, hvor det koster 50 kr å stå parkert i 1 time. Noen som har dyrere parkering noen gang?? Og så..det finnes en "pølsebod"- Franks..en ved gate 16 på innland, og en ved utgangen fra ankomstterminalen..det er merkelig at pølsa koster mindre når du kommer til OSL, enn når du reiser fra OSL..og en kopp kaffe koster mer i et pappkrus hos LaBaguette en hos Bagatelle i Oslo..Noen som har en logisk forkalring på dette, hvorfor flyplasser kan ta sine egne priser uten regulering på dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
kr 30,- per påbeg. 30 min Så ja ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
tja.. sakset fra www.akerbygge.no
"To timer fri parkering i desember skal gjøre det enklere for deg å gjøre julehandlen hos oss" Får neppe noe julerabatt å juble over på OSL gitt, selv om de har kampanjer iløpet av året som er dyrere enn noen andre plasser. E det for vi er avhengig av disse tjenestene, eller andre årsaker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk, den skal jeg ta med meg når jeg er på møter i området.
Men på OSL så er det jo ingen reele alternativ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Leiekostnadene på Gardermoen er mest sannsynlig de høyeste i hele Norge. Derfor koster det mer å kjøpe varer/tjenester der enn tilsvarende varer/tjenester andre steder. Jeg tviler på at fortjenesten er så mye større der, men OSL skal ha sitt. Når det gjelder parkering, så må man legge tilbud og etterspørsel til grunn. OSL vet at folk er villige til å betale for å parkere på Gardermoen. Derfor koster det. Om tilbudet ikke hadde vært attraktivt, så hadde prisene blitt justert. Ansatte som ikke kan benytte kollektivtrafikk burde selvsagt hatt en egen ordning (om de ikke har det). Last edited by Herlov; 21-11-2009 at 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg kjøpte en øl på OSL igår, i en av barene på innland. Til den nette sum av 89,-...!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Koster 96 kroner for 2 timer på kortidsparkeringen på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp til å finne greie priser på OSL-YYC-OSL | mikro | Reiseforum | 3 | 19-07-2010 15:19 |
SQ priser fra OSL | 3tflyer | Reiseforum | 6 | 03-11-2009 16:51 |
BA Club priser OSL-LHR | kristian | Reiseforum | 2 | 07-09-2009 23:36 |
(Tilbuds)priser: Thai OSL-BKK m.m. | Discus | Reiseforum | 33 | 03-06-2009 00:34 |
Horrible priser OSL-AES i august ! | AirbusTrond | Flyforum | 9 | 07-05-2008 12:22 |