![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,769
|
![]()
Noen av dere bor jo "over there" men stusset litt på denne:
http://www.avherald.com/h?article=4225df4f&opt=0 Kjenner ikke Valparaiso så kanskje det er størrelsen på trafikken som gjør at de kan kalle et fly tilbake, det som dog forundrer meg er: 1. Hvordan kan det ha seg at de fant en mismatch så sent, spekulasjon i hva som gjorde at de fant det ut så seint. 2. Hvordan kan det ha seg at hvis de kjente flightnr. ikke reagerte før. 3. Er dette "vanlig" i USA at ev. fly blir tilbakekallt i slike situasjoner? Noen som kjenner til dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
2 spørsmål ang A319.. | SK-92 | Flyteknisk forum | 3 | 15-12-2015 08:57 |
Spørsmål ang Junker 52 | ENGM 911 | Flyhistorisk forum | 2 | 01-03-2012 11:28 |
Spørsmål ang. EB og netthandel | Mjolnir | Reiseforum | 5 | 27-11-2011 14:07 |
Spørsmål ang identifikasjon | MartinL | Flyforum | 13 | 16-04-2010 14:36 |
Spørsmål ang DC-10 / MD-11 | N-3PB | Flyforum | 8 | 02-08-2005 21:18 |