![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og jaggu meg forhåpentligvis for resten av konsernet også, for dette var en SOLEKLAR forbedring!
Terningkast 5 fra meg....savner bare litt større selskapsnavn på kroppen... http://www.airliners.net/photo/TUI-A...-ER/1603532/M/ ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Synes nu den ligner denne B737, som jeg fandt på Plane Spotters
Synes iøvrigt rigtig godt om størrelsen af bogstaverne i "reggen" http://www.planespotters.net/Aviatio...show?id=114461 Iøvrigt en ex Maersk B737 Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Veldig mye bedre enn de nåværende, men det skal jo ikke mye til heller egentlig... nå ser det helt grusomt ut.
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så jo nesten ut som en privatjet jo! Men jeg tipper på at det er lite innvendig som kan minne om en privatjet?
![]() Veldig små bokstaver på det flyet. Vanskelig å se hvem det tilhører sånn med det blåtte øye. Men det var jo slettes ikke værst! Dog noe anonymt, kanskje? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke for å skuffe dere folkens, men dette er kun snakk om en midlertidig variant. Flyet flyr nemlig nå i vinter for Thomas Cook, en av TUIs største konkurrenter, og flyet er derfor lakkert slik for å minimere gjenkjennelsen av TUI-fargene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hmmm Synd - for dette var en klar forbedring. TUI må ha en av de styggeste design på norske/europeiske flyplasser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nordstar Airlines med nye farger | Someone | Flyforum | 4 | 20-04-2019 11:07 |
Brussels Airlines overtar Thomas Cook Belgium | Someone | Flyforum | 1 | 19-09-2017 12:02 |
Nye farger for Nepal Airlines | VC-10 | Flyforum | 2 | 31-01-2015 13:49 |
Nye farger for Libyan Airlines | VC-10 | Flyforum | 9 | 06-09-2007 08:35 |
Corsair 744 i TUI-farger | Trety | Flyforum | 2 | 31-05-2005 02:10 |