![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann!
Fikk tatt ett par bilder idag, og legger ut for første gang her ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ikke helt flyrelatert men men.. ![]() ![]() Ris og ros tas mot med takknemelighet! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flott lys! Likte godt nest siste bildet, men prøv å croppe bildene slik at de blir iltt mindre, samtidig som de da blir på en måte mer, innholdsrike =) Prøv også gjerne å ta bilder igjennom gjerdet istedet for å få det med i halve bildet
![]() ![]() Btw: hvilket kamera og objektiv er det du bruker?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for fin respons
![]() Har kun standar objektiv for øyeblikket, 18-55mm og en Canon EOS 500D, men får med meg 75-200mm når jeg skal hjem i juleferien, og forhåpentligvis et stativ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Wow, det første var nydelig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En flott start dette! Bilde nr en var flott!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker dere som har svart!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Likte det andre der også jeg da, selv om det var litt uskarpt
![]() Var jo en bra start dette, og med framtidig ny linse og stativ, kan det jo komme mye bra fra den kanten. Ellers så er det vel god skikk å spørre først, men jeg får bare vente på tilgivelse...., (det er som regel enklere)..., for å ha satt ditt første bilde under en lett behandling. Dette er mitt resultat, andre hadde kanskje gjort det anderledes: ![]() Bare fortsett med å knipse bilder, det er som regel eneste måten å bli bedre på ![]()
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Strålende, og liker de første 2 bildene akkurat som de er, at sol og himmel er så stor del av helheten, det funker flott her, det blir noe mere enn bare bilder av fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer King
|
![]()
Hvilket selskap er det på det første bildet? Går ut fra det er en SK-737?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det går helt greit LN-SSL
![]() Og det øverste bildet er litt triksa med. Alex_norway, det er en SK-737 ja, mer presist SAS sin LN-BUD. ![]() Men skal lære meg å bli litt bedre til å croppe bildene neste gang, men blir dessverre ikke idag, siden været ikke er helt på min side ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
12 timer på SVG gir deg belønning | andreas97sas | Bilder & foto | 14 | 04-06-2011 11:52 |
Fem timer i bitende kulde...! - SVG 5.desember | chrSVGa380 | Bilder & foto | 16 | 06-12-2010 15:13 |
13 timer på SVG, 21. juli | eb737 | Bilder & foto | 13 | 08-08-2010 22:47 |
Noen timer på SVG en første Søndag i Juli | armag | Bilder & foto | 2 | 06-07-2008 23:02 |
SVG stengt i to timer i dag | CK | Flyforum | 0 | 04-11-2004 12:33 |