![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er imponerede og se hvordan norwegian i den siste tiden har steget kraftig på oslo børs!
Bare i dag er aksjen opp 10% og analytikerne spår nå aksjen enda høyere! Artikkel: http://e24.no/boers-og-finans/article3340107.ece Aksjen: http://bors.e24.no/e24.no/site/stock...27903%29%29%29 Det finnes nok et par ansatte som sitter å gliser etter å ha byttet lønn mot aksjer i disse dager skal du se!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Angrer litt på at jeg ikke kjøpte flere når jeg kjøpte på 90 for en stund siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Kjøpte masse aksjer på 10-15 kr., jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Imponerende - men nå er den uansett så høyt at den vel etterhvert vil flate ut ... Hadde jeg kjøpt et stort antall til 10-15 kroner, hadde jeg tatt ut halvparten og satt dem i SAS-aksjer. Veien til 10 kroner (tredobling) er ikke skremmende lang når det snur ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Men vil det snu, det er spørsmålet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg for min del ville vurdert å realisere en god del DY-aksjer snart for deretter å holde meg langt unna flybranse-aksjer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg har uansett mer tro på et annet selskap innen reiselivsbransjen - som i likhet med SAS har slitt lenge - nemlig Hurtigruten. Aksjen er i dag verdt 1.88 kr., altså ingenting - men dette er et stolt, stort og flott selskap som dessverre har hatt altfor høye kostnader altfor lenge. Selskapet har imidlertid vært gjennom en omfattende omorganisering og for første gang levert positive resultater samtlige kvartaler i år. I november kommer 3. kvartalsresultatene som garantert vil løfte aksjen ytterligere oppover. Aksjen har steget sakte oppover etter at jeg kjøpte på 1.30 kr. Jeg tror for øvrig ikke at potensialet i Norwegian-aksjen er realisert. Men jeg er redd for at balongen kan sprekke på et tidspunkt. Norwegian vokser veldig fort, det er nye satsinger hele tiden - og aksjen har blitt svært populær blant 'alle', det er ikke lenger bare en sektoraksje. Husk at Norwegian gikk opp fra ca. 10 kr. til ca. 140 kr. og deretter ned til ca. 10 kr. før selskapet igjen har nådd tidligere toppnivå - og vokst videre til 160-170 kr. Last edited by FlightDeck; 26-10-2009 at 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Norwegian-aksjen vil nok flate noe ut, og det skal bli spennende å se om den får støtte på det høye nivået den er på nå. Jeg kan ikke helt se hva som skal hjelpe den videre oppover utover eventuelt svake SAS-resultater. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flying high and low - RAS 09 | BSSW | TripReports | 7 | 14-09-2009 21:56 |
Flying high | 558 jakobsson | Bilder & foto | 2 | 04-07-2009 16:28 |
From the office, high in the sky | atck | Bilder & foto | 11 | 08-09-2007 11:02 |
Ryanair flying high | sail4fun | Flyforum | 2 | 05-12-2005 20:57 |