![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ungene våknet 05:05...men "heldigvis" lot de oss sove til 05:45...(..og det er jo ikke så mye tidligere enn andre lørdager!) Håper på sol og varme og mye utendørs aktiviteter... Ha en bedre lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Go mor'n
Idag starter april-turen. Packat og klart ![]() I tromsø er det k-k-k-kaldt og sur,sur vind , og gråvær. Håper det blir bedre når en kommer seg litt sørover. Ha en flott helg og uke, kommer med en liten report til neste uke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God tur...nå klokken 06:39 skinner solen her i byen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Her paa BI er det moerkt, men maanen henger stor og tung over oss. Hadde lang tur med vovsen med den nye Turbonegro paa oeret ... heftig, heftig ..... deilig aa kunne gaa i t-skjorte paa kvelden igjen ogsaa ...
Sitter naa med en liten Islay Malt og hoerer paa NRK Alltid Klassisk mens jeg oppdaterer meg paa kveldens nyheter og mail ... legger ved et bilde tatt paa BFI i ettermiddag av Bill Jones .. noen som kan gjette hvilket fly det er? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
En eller annen 777? -LR eller noko slikt?
Nice bilde.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen også.
Sola skinnner og det er ca. 6 grader ute nå. Det blir nok mye varmere..... ![]() Nå er avisen ferdiglest , samt en halv liter kaffi inntatt.... Så får vi se hva dagen bringer videre !? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon ifrån St. Raphael!
Åkte hit över helgen för att få lite avslappning och god mat hos mor och far. Ganska så skönt att sitta inne medans regnet häller ner utanför fönstret. Det är dock behagligt ute med ca 16 grader på termometern. Nu blir det till att kämpa sig igenom ett par Business Law cases. Ha en fortsatt fin Lördag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nærsnes ligger badet i sol og de første løvetannene (tennene?) er luket opp fra plenen.Det blir nok flere er jeg redd.
Ha en lørdag av de bedre,alle sammen! ![]() P.S. Hvorfor er denne topic'en så bred at jeg må scroll'e sideveis for å lese den? behøver ikke det på de andre.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det beror på bilden till LN-MOW som är bredare än vad den skall vara.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Alltid JEG som faar skylda ... *sniff* ... og bildet er ikke mitt engang ...
Men det er greit, det .... skal holde bildene mine for meg selv, jeg!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ikke gjør det LN-MOW,keep`em coming!
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hallojs från ett soligt och relativt varmt Stockholm, ca +10 eller nåt. Har faktiskt jobbat mellan 10:00 och 16:00, fanns inte så mycket att göra direkt. Försökte byta dörrgångjärn på en Golf IV. Inte så enkelt som man kan tro. Sen så hade jag ingen direkt energi för att göra det heller.
Har nyss ätit en jättestor pizza och sett Flygande maskiner på Discovery Channel med Bruce Dickinson, så nu är jag nöjd med dagen.
![]() |
#14 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...godere morgen i fra Seattle hvor vi naa er i ferd med aa sette kursen for Bainbrigde Island hvor vi skal se noeye paa 3 tomter....og forhaapenligvis beslutte hvilken vi skal kjoepe......selv haaper jeg paa et halvt maal med strandlinje...men den er bratt saa vi faar se.....5 maal med skog er alternativ...du verden hvor god jeg skal bli med motorsag.....og siste alternativ er et maal langt syd paa oeya..
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Uansett så er jo Bainbridge et meget bra sted å være menneske...
Når skal MOW komme med fasiten på bildet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() EB: Det ble foreslaatt 777LR litt hoeyere, og det er helt korrekt .. Bill Jones tok den like etter at jeg forlot aastedet i gaar ettermiddag ... herregud som jeg oensker meg bedre kamera ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hör jag byte... Kamera mot motorsåg?
![]() |
![]() |
![]() |