![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tenkte jeg kunne vise frem noen Braathens ting jeg nylig har fått
![]() ![]() ![]() ![]() Denne er litt spesiell ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De skulle kanskje ønske at de ikke hadde trykket op en button med spørsmålet; Tror du vi klarer det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Ja, du sier noe der. Best og Back var ikke akkurat det lureste Braathens gjorde. Artig button.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Heeeeeehee ... litt morsom ... den eneste bevegelsen de hadde var en ferryflight. De var i streik den dagen .. det ble tatt opp en del veddemål om man måtte ha lastebil for å få siste 737 ut .. ;p
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dornier
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og den take-off´en og ikke minst lowpassen den gjorde etterpå langs bane 06, i høy hastighet og med en skikkelig "plutselig rett opp" dreining litt etter midten av banen, var det heftigste jeg så den siste dagen!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Salg av diverse flyrelaterte ting. | Trdfly | Samlerhjørnet | 3 | 18-12-2011 01:17 |
Braathens og SAS braathens modeller søkes!!! | svgspotter | Samlerhjørnet | 3 | 12-08-2009 12:50 |
Diverse vårbilder, med flygende ting på. | LN-EIR | Bilder & foto | 10 | 15-05-2008 21:39 |
Mer SAS ting | hmm273 | Samlerhjørnet | 4 | 07-01-2008 09:40 |