![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Enda flere av mine bilder fra Sirpjalle og min spottertur til FRA
På CPH -> http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=52801 Lufthansa -> http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=52802 FRA er en stor hub, så da vil selvsagt komme mange longhaul maskiner dit, både fra fjern og nær... ![]() Condor flyr også en del ut ifra FRA ![]() De har også noen B767ere med winglets ![]() De fleste longhaul maskinene tok av på RWYs 7 eller 25 mens vi var der, men denne sammen med noen andre tok av fra RWY 18 ![]() ![]() ![]() Foreløpig den lengste Boeingen... ![]() ![]() ![]() Gikk for å få ett eller annet å plassere i magesekken da denne kom inn, heldigvis fikk jeg dette bildet gjennom buskene/trærne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() S7 A310 på vei inn for å lande. Foran Lufthansa Cargo ![]() Enda en DE B767WL ![]() ![]() ![]() ![]() Kanskje på tide med en vask... Stay tuned for more… ![]()
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Enda flere longhaul maskiner...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Selv innen Europa så kan man bruke stor maskin ![]() ![]() En forholdsvis fin livery ![]() ![]() En av Dags B764 på besøk, med B777 wingtip ![]() UA Boeing 777747777 ![]() ![]() ![]() Her har jeg skutt gullfuglen… ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *Når jeg blir stor skal jeg bli akkurat som deg* ![]() Det kommer mer ![]()
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
And now for something completly similar
![]() ![]() Er det dette man kaller en røykmaskin... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3 stk B744 fra 3 forskjellige kontinenter... ![]() Det er langt vingespenn på A330 maskinene... ![]() ![]() ![]() Jeg mistenker at den ene er der pga den andre ![]() ![]() ![]() (Tenke ut en god kommentar her...) ![]() ![]() Så kommer øyeblikk siste del ![]()
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Siste del...
![]() Denne kan ikke være helt tam... ![]() ![]() ![]() Disse fløy vel på OSL før? Flytypen altså ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var det for i dag. Resten håper jeg at jeg får lagt ut ila uka... Takker for titten ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hmmmmmm..... de to bildene med El-Al'en.... jeg hadde en kommentar å legge til der, men jeg tror ikke den er helt politisk korrekt, og den er på kanten
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jøye meg for en samling!
Hvor lenge var dere der egentlig og hvor stor er ca. trafikken der pr. dag? Jeg har valgt AMS som et mål neste år, men det er for at jeg skal besøke en kamerat men han slipper ikke unna en spottetur til AMS da ![]() Virker interessant å ta en tur til FRA også og kankje LHR ![]() Nei, nå må jeg prioritere lystene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Vi var der i 2 dager 12-13 sep.
Hvor mye trafikk det er vet jeg ikke, men det kom stort sett inn et fly med få minutters mellomrom. Enkelte pauser var det jo. AMS er også bra å spotte på, men hvis du ikke skal så på terrassen så MÅ du ha bil tilgjengelig. LHR skal jeg ikke si noe om, har bare spottet der i en halvtime fra utsiden av T5 og fikk da kun lov til å ta bilder av flyene i luften (av vaktene som satt der...)
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Både han og onkelen hans har bil og onkelen er en flyspotter på AMS så håper han har tid når jeg skal dit...
Tid er ikke bestemt ennå! ![]() Innbiller meg at det meste er bedre enn norske flyplasser, av de større flyplassene ![]() Får vel se om jeg får med meg en eller en annen på en FRA tur en gang i 2010 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heftige bilder. Kult med litt annet enn det vi ser på osl til daglig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
Air India var nydelig, fantastisk lys/farge og komposisjon!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
Tusen takk alle sammen
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Steike her var det mye tungt og vakkert
![]() ![]() ![]() Last edited by Even92LN; 12-10-2009 at 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
kult.. gleder meg til det er min tur til å spotte i Frankfurt :P
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Very nice. Du saa ingen Condor 757er der nede?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
En fornøyelse !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Browncoat
|
![]()
Det var ikke eneste Condor B753 vi så. Har ikke fått lagt ut halvparten av bildene fra turen enda...
![]() Takk for kommentarene ![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Air india er kult. Har et bilde av air india over Råholt i 35k fot. Tatt med teleskop... skal se om jeg klarer å legge det ut her. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Primera Air med longhaul fra Frankfurt FRA | Someone | Flyforum | 4 | 06-09-2018 09:38 |
Tour de FRA - the TR | BSSW | TripReports | 35 | 13-02-2011 22:08 |
Tour de FRA - På CPH | BSSW | Bilder & foto | 2 | 18-10-2009 21:14 |
Tour de FRA - Cargo | BSSW | Bilder & foto | 17 | 18-10-2009 15:19 |
Tour på FRA | BSSW | Bilder & foto | 16 | 04-11-2008 20:57 |