![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Flyhistorie nr. 13 er inne til trykking og vil forhåpentligvis dumpe ned i abonnentenes postkasser neste uke. Denne utgaven er et temanummer i anledning Widerøes 75-års jubileum. Av innholdet vil vi nevne:
Pris på årsabonnement (4 nummer) er 280kr. Dette bestilles enklest ved å betale inn beløpet på kontonummer 8902.12.41645. Send gjerne også en epost til abonnement@flyhistorie.no. Eldre nummer kan bestilles fra museumsbutikken på Norsk Luftfartsmuseum i Bodø. Tlf. 75507850 / Fax. 5507883, epost: butikk@luftfart.museum.no. Bladene selges også på Flysamlingen på Gardermoen, Flymuseene på Sola, i Bodø og på Tolga, dessuten hos Smallsize Hobbylands butikker. Nils (redaktør) www.flyhistorie.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fikk nr 13 i posten i dag
![]() Stå på!! Yngve
![]() |
#3 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Støtter N-3PB, et flott temanummer.
Keep up the good work!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Veldig bra nummer av Flyhistorie!! Bra! Angrer slettes ikke på at jeg tegnet abonnement!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette bladet blir bare bedre og bedre! Spennende å lage temanummer, og denne gang var det masse interessant å lese (selv om eneste forhold jeg har til Widerøe's er at jeg har vært passasjer en del ganger) - blant annet mange fine historier fra folk som har vært i bransjen. Godt jobba - stå på videre!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Redaktør Nils og sidekick Kim skal ha all verdens kudos for jobben som er lagt ned i dette nummeret. Legg forøvrig merke til hvor mange der er (bl.a. her fra fra forumet) som bidrar med stort og smått, men det er alltid rom for flere.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Veldig interessant nummer, selv om jeg (om jeg skal være litt kritisk) synes det er litt stort sprik i kvaliteten på stoffet. Artikkelen om bakgrunnen for kortbanenettet var veldig interessant, og formerlig ROPER på en oppfølger med mer info - dette var spennende saker. Mye bra og interessant bildemateriale!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyhistorie nr. 28 | vingtor | Flyhistorisk forum | 2 | 30-06-2013 10:52 |
Flyhistorie nr. 27 | vingtor | Flyhistorisk forum | 3 | 17-04-2013 20:44 |
Flyhistorie nr. 25 | vingtor | Flyhistorisk forum | 0 | 13-10-2012 21:43 |