![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Om VG har "sine ting" med SAS tror jeg Dagbladet er ute etter Oslo Sporveier.
Stadig vekk kommer Dagbladet med overkritiske "nyheter" om Oslo Sporveier, dagens hendelse er intet unntak: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/04/20/429338.html Denne saken har vært toppoppslaget på www.dagbladet.no i over en time med ulike vinklinger. Dagbladets mann på stedet kan konstatere at ingen ble skadet (denne gangen heller). mens VG skriver: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274456 Alltid nyheter på NRK hadde også en sak om dette, men de hadde bare lest Dagbladet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
At også NTB og Østlandssendingen har kjørt denne saken på morgenen, svekker kanskje dine konspiratoriske teorier?
![]() Edit: Jeg la til Østlandssendingen, siden de også kjørte melding på dette! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nei, egentlig ikke. Linket til VG som igjen har NTB som kilde. Røykutviklinger er alltid gode nyheter. Men noen har en tendens til vektlegge saken anderledes enn andre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
i det hele tatt synes jeg at de STORE overskriftene begynner å ta vel overhånd, og når det ikke skjer DRAMATISKE ting ute i den store verden, virker det som om redaksjonene har et behov for å "skape" nyheter av noe som egentlig er en filleting. Selv Aftenposten har begynt nå! (jeg gremmes!). Det er ikke rart norske aviser sliter med oppslutningen - du kan lurer noen noen ganger, men ikke alle hele tiden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |