![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Enda en som bør beskyttes mot seg selv. "Hei, jeg sprader rundt på flyplassen helt til flyet skal gå og når jeg prøver å boarde alt for sent er Norwegian frekke nok til å nekte meg ombordstigning". Jeg lurer egentlig på hvorfor slike får spalteplass. Føler NOEN sympati med damen? Herlig at hun forsøker å gjøre det til en rasismesak når hun først var igang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er ikke Norwegian for nordmenn??
![]() En deilig ikke-sak som jeg bladde videre fra etter å ha lest ingressen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Overhode ikke. Her er det vel også snakk om en som kanskje bør beskyttes mot seg selv. Snakk om å klare å fremstå som en idiot! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Herregud, jeg har sett nok(og ropt opp!) av sånne som ikke helt skjønner forskjellen på 20-bussen og flyet til Bergen. Men å så stå frem som stakkarslig i avisen etterpå var jo en ny vri! Og det bør virkelig ikke skje spesielt ofte at man kommer så sent før avgang... Var hun på ckin eller gate åtte minutter før?;p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Synes igrunn Norwegian forklarte årsakssammenhengen veldig bra, noe jeg generelt synes selskapene er for lite flinke til når det gjelder denne typer saker. Det at Norwegian er firkantet på dette er et pluss i margen for meg - da slipper nemlig jeg å bli forsinket de som kommer for sent.
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det har vært temmelig mange slike saker i media i det siste. Denne dama, han som klaget på dyr Ryanair-bagasje og han som klaget på at forsikringen ikke dekket tapet da sønnen hadde glemt igjen et kamera til 13.000 kr på en restaurant i Hellas (DinSide)... De fleste kommentarer synes å ha liten sympati for disse, og jeg skjønner faktisk ikke helt hvorfor journalistene tar tak i slike "ikke-saker". Men det viser nok litt at det er vanskelig å finne på ting når man jobber som reiselivsjournalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Herregud, jeg ler meg ihjel!
"Jeg var innom flere butikker, og måtte også en tur på toalettet, da jeg plutselig oppdaget at avgangen begynte å nærme seg. Jeg sprang det forteste jeg klarte, og kom heseblesende frem til gaten der flyet sto." |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
8-åring 8 cm for lav for berg-og-dalbane. BLE NEKTET TUR! 19-åring manglet bare 6 femmere og 4 seksere på vitnemålet. BLE NEKTET Å STUDERE MEDISIN! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ops Manager
|
![]()
Hun bør hvertfall ikke reise med BA fra OSL. 15 min før avgang er det av med alle som ikke har kommet!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Sjelden det blir fokusert på den andre 150 paxene som sitter og venter fordi en surremikkel skal tyne tiden i butikken, puben, på do...
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvordan kan man bli kastet av hvis man ikke har kommet?
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er nok bare en betegnelse av at hun er kansellert i datasystemet.
Null sympati fra meg ogsaa. Det er viktigere at de 100+ ombord kommer seg avgaarde paa ttid. Anders Avisand |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Sånne dusteegoister skaper forsinkelser på flyplaser verden over, men fatter ikke det selv...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mye irrelevant prat om butikker der...
Men uavhengig av hva reglene sier, synes jeg de var veldig vrange hvis flyet fortsatt sto ved gate og hun bare kunne løpt inn og satt seg. Eller er saken den at loadsheet etc da måtte skrives om igjen fordi det kom vekten av en pax til ombord - liten betydning i praksis, men sikkerhetsregler og beregninger skal jo følges - slik at hun i tilfelle ville forsinket flyet med tiden det tok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]()
Det er jo bare meg som er klarsynt og kan fokusere på den virkelige saken i oppslaget her. Vi må få bort alle butikkene slik at sånne som henne kan skjermes for seg selv!
![]() I en annen tråd var det vel konkludert med at OSL jobbet iherdig med å fjerne toalettene... -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hmmm, kanskje jeg skal gå ut i avisen med min historie da jeg ble nektet 15min før en SAS avgang til BOO? Hvilken vinkling skal jeg velge? Rasisme overfor folk fra Bergen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er bare et ord om sånne folk: airhead!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Enig at hun fremstår som sutrete, men dersom det ikke ville bydd på problemer å ta henne ombord, burde de jo gjort det. Dersom hun ikke var spesielt ubehagelig. Jeg har i alle fall fått komme ombord på DY alt for sent og rett før de stengte uten problemer.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vente 40 min på EN passasjer? | 777-777 | Småprat | 14 | 24-04-2016 16:48 |
Vrang passasjer fikk fly til å snu | LN-VLE | Småprat | 17 | 31-07-2014 20:51 |
Røyket om bord Ryan Air en annen slå seg vrang | FLIGHT666 | Flyforum | 22 | 23-10-2010 00:20 |
Forvirret passasjer | B777ER | Flyforum | 6 | 09-11-2008 02:06 |
Passasjer kastet av | imm | Flyforum | 48 | 30-03-2007 20:04 |