![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
har det gått et program på tv norge som heter det? Eller et program som har handlet om crewet ombord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Gikk et program som het "flyplassen/Oslo Lufthavn Gardermoen" på TV Norge om livet på gardermoen.
Der hadde de vell litt om Braathens http://www.youtube.com/watch?v=YSoMiRL_i2U
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Relativt lenge siden Braathens var med tror jeg nok.
Tror ikke serien har så mye med flying å gjøre egentlig, hvis det er det du interesserer deg for. Det var vell mest sånn typisk flyplasslivprogram |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
avsluttet
|
![]()
Noen som har denne på DivX/Xvid? Last opp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Synes forøvrig denne videoen også er ganske interessant (på tur med norwegian):
http://www.youtube.com/watch?v=XRzw-AfuDIk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, jeg husker et program hvor man fulgte et Braathen crew. Gamle grå, til tider ubrukte, hjerneceller forsøker å si meg at de både var på et sydenfly og en tur til Vigra med overnatting. De samme grå hevder også at det var samme crewet de fulgte. Og videre påstås det bakfra at det ikke var TV Norge, men NRK som hadde programmet.
Mvh, |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
Neimen har du sett, han så så kjent ut, og når navnet kom husket jeg det! Han der karen (Raymond) var faktisk flyvert den første gangen jeg fikk angstanfall på et fly. Alt man husker...
Last edited by Polaris; 05-10-2009 at 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bli med på ¨Første tur¨ med Widerøes nye Embraer E190 E2? | fluxie | Flyforum | 46 | 22-11-2017 10:59 |
Ut på tur med Turkish fra OSL til IST med en humpete landing | EspenRR | Bilder & foto | 2 | 22-01-2015 19:17 |
Tur til Birmingham med FlyBe (retur med SK fra LHR) | Yeager | TripReports | 6 | 06-12-2014 17:43 |
På tur med Braathens ( video ) | BraathensSafe1985 | Flyhistorisk forum | 1 | 11-07-2011 09:46 |
KRP Spotters watch out, SAS Braathens på tur i morgen | sail4fun | Flyforum | 2 | 29-05-2005 07:41 |