![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Ingen som er våkne enda?
![]() God morgen fra Tananger Her er det mye som skal gjøres, og ikke nok tid til å gjøre det. Omtrent som vanlig virker det som. Opphold og ikke bare skyer på himmelen, det er ett eller annet blått der også, samt en lyskaster. Holder på å sikle litt på en MR med SK, og det er fare for at det blir en tur til DUB, MXP eller AMS neste måned ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord har hatt minusgrader denne natten og kø 7 var det 1 pluss og solen hadde vist seg. Vinden er flau og kjennes ikke. Har ikke Internett på jobben - fiberen er ødelagt på veg inn her, så det nettbrett inntil videre. Ha en god dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Her er man våken så det holder. Været er derimot ikke like hyggelig, det snø...sett slikt?? Nå byr de neste dagene på noe bedre vær og ikke minst litt sol så da holder en ut denne dagen også. I dag blir det nok en runde for både støvsugeren, vaskemaskinen og vaskebøtta tenker jeg, greit å komme i mål med slikt før helgen. Ellers er det lite å melde om av flytrafikk i lufta over her så da leker en seg litt med Flightradar24 på morgenkvisten og ''spotter'' en ny TK B77W med reg TC-JJZ som ble levert i går.. ![]() Har også fryktelig lyst på en Oslotur i sommer og sitter inne på SAS.no for å leke litt med tanken. Lysten er der og kunne tenkt meg å dra med meg den resterende duoen av familien. Får se hva en tryller frem. Ha en topp dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim.
Akkurat np i tlf. med Jonas på SAS, var noe kluss med en reise jeg har booket... Ting tar tid, men han jobber iherdig hører jeg ![]() Liten tur på helsestasjon med eldstemann idag-ellers intet.Forberedelse til bursdag til minstemann i ettermiddag. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Junior er parkert ute i vognen så nå blir det litt avslapning for far. Litt kosmetisk shining av leiligheten før svigers dukker opp, eller ingenting som må gjøres, og slik er dagens plan. Men får vel ta en storhandel senere siden det er trippeltrumf. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Litt ruskevær her over i dag. Travelt som vanlig , i ettermiddag stikker jeg avgårde på 4627 for møte i City i morgen. Håper å bli ferdig slik at jeg kommer meg hjemover i morgen kveld og ikke må ta til takke med rundturen om OSL lørdag som ved noen tidligere anledninger. Ha en god dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God torsdag fra lille-Congo! I dag er en gledens dag da man skal mønstre av for denne gang en dag forsinket, men desto enda bedre å begi seg på hjemreisen som ikke blir før i morgen kveld...da blir det noen kalde ved bassengkanten i morgen mens man venter
![]() Spekulerer litt på om man skal lage til en rapport på turen hjem, får se hvordan mulighetene blir for bilder og slik. Ha en strålende torsdag alle sammen! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra OSL, hvor jeg for første gang på snart 15 år sitter ombord på en BA-maskin. Kjapp tur til Østen, hvor Singapore er neste stopp og natten skal tilbringes ombord i A380. Noen som vet om BA har wifi på disse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ikke noe WiFi hos BA annet enn på en 747 som har det som test. Bruk tiden til GT og annet moro
![]()
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det gjør han nok .. fikk denne for et par timer siden.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |
God torsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 9 | 16-07-2015 20:03 |