![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg snuser på en tur over dammen i slutten av året. Noen som kan anbefale en av de 3 byene listet over. Det blir nok en kombinasjon av Spotting og "Ferie" i 2-3 dager kun, og ettersom jeg ikke har vært noen av plassene hadde det vært greit med innspill fra dere som hører hjemme der borte
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Jeg har vært i LA et par ganger, og synes egentlig ikek så mye om detn byen. Drar man dit tror jeg det er riktig å bare konsentrere seg om en liten del av byen. Men LA er kanskje bra mtp spotting fremfor de to andre.
Kan gi tilbakemelding om Washington på mandag:-) Østkysten er kanskje bedre enn Vestkysten for en såpass kort tur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har vært i L.A flere ganger og er veldig begreistret for byen, men jeg vil si den er altfor stor i utstrekning til at du får utbytte av en 3 dagers tur. I L.A er man nesten avhengig av bil, da det er kollosale avstander og mye tid går vekk i transport.
Så velg en av de to andre byene, men ta for all del en tur til Los Angeles ved en senere anledning. Byen er så absolutt verdt et besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
2-3 dager ferie: velg Washington D.C.
2-3 dager spotting: velg Seattle |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
I Seattle har du Boeing Field, Everett, Renton samt en drøss flymuseer. Ikke noe problem å få svidd av tre dager med fly der. Leiebil vil være en fordel!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Jeg har ikke vært på vestkysten, men det som slo meg i DC var at det i morgentimene omtrent var mulig å drive spotting fra bygatene, i og med at Ronald Reagan Washington National Airport ligger så sentralt. Jeg stod på Arlington-kirkegården og kunne omtrent lese reg’en til flyene som passerte over.
DC er kanskje ikke den byen det svinger mest i her i verden, du verden så artig der er å ha vært på alle de sentrale og historiske stedene i denne byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Både Seattle og Washington er fjonge byer. Setter en knapp på Seattle. Koste meg veldig der på en 2-dagers tur. Da gikk imidlertid minst en halv dag på flymuseum. Spotting er ikke helt min greie, så det vet jeg ikke noe om.
Bodde på W midt i byen. Helt brillefint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk, for alle tips. Valget falt på Washington, og Dulles (IAD)
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skal selv denne veien i Desember, og vil prøve å få til spotting, bla på IAD.
Skal gi deg noen tilbakemeldinger en gang på nyåret Sebastian. Info finnes her etter et kjappt søk på Google: http://www.washbaltspotters.net/files/iadspots.pdf http://hubpages.com/hub/Plane-Spotti...n--D-CAirports ![]() ![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Los Angeles-tråden | Someone | Reiseforum | 30 | 22-08-2023 16:35 |
Los Angeles (hoteller m.v.) | ToreD | Reiseforum | 94 | 31-01-2022 19:24 |
Hyrbil Los Angeles | Goeran | Reiseforum | 5 | 14-11-2011 08:20 |
5 timer i Los Angeles | robertaas | Reiseforum | 26 | 09-07-2011 18:03 |
Leilighetshotell i Los Angeles | Wiggo Hovde | Reiseforum | 2 | 24-02-2010 21:05 |