![]() |
|
![]() |
#1 |
FlyKirurg
|
![]()
Hei,
Er for tiden i Spania, hvor det finnes diverse drikkevarer som er meget intressante for meg.(Men ikke for BizFlyer ![]() Men hvor lurt er det aa ta med colabokser i bagasjen? Jeg tenker paa om det er trykkkabin hvor bagasjen ligger, og om boksene taaler et saa lavt trykk? Jeg vil gjerne unngaa cola og sukker strodd utover mine flotte klaerne mine. ![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
'Stort sett' vil det gaa bra - men jeg vil ikke anbefale det ... det kan forekomme at det er redusert trykk i lasterommet bagasjen din ligger i, og da kan det gaa galt. Opplevde senest i sommer at en vakumpakket kaffepose eksploderte i kofferten min ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pakk dem godt inn i plastposer! Jeg har flere års erfaring med å frakte med meg vinflasker i bagasjen, det har skjedd ett og annet brekk, men da lekker det ikke ut av posen hvis du har gjort en "god avtale" med bæreposen.
![]() |
#4 |
Former CCA F-16
|
![]()
Skulle vel egentlig ikke skje noe siden trykket skal være det samme i hele flyet, altså i kabin, cockpit og cargo rommene.
Det serveres jo brus på boks i kabinen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Men plastpose på flaskene etc. i cargo er absolutt og annbefale ja, husk at hvis du har 5l rødvin i insjekket bagasje, og det sprekker/lekker, så er du ansvarlig for all skade din vin gjør på bagasj/fly osv, og det kan bli dyrt. Det er utrolige verdier i klær og annet reisegods i en koffert. Husker når vi fikk en tapt bagasje, og forsikringselskapet spurte om vi godtok 15k for bagasjen, og jeg syntes det hørtes enomrt mye ut fo en koffert, men etter at jeg finregnet over innholdet så var jeg ikke mange hundre kronene unna! Så det kan bli dyrt og erstatte 5-6 kofferter fra egen lomme ja! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vulkan sett fra Icelandair | krølle | Bilder & foto | 4 | 09-09-2014 13:18 |
En flytur sett fra hundens perspektiv? | Polaris | Flyforum | 77 | 28-09-2010 18:23 |
Sett fra unden... | Blubird | Flyforum | 12 | 12-04-2008 23:23 |
En flytur fra Molde | anders320 | Bilder & foto | 3 | 10-07-2007 23:03 |