![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stabæk dro til Valencia i dag med et flyselskap med koden 'ELC' .. kan ikke finne dette noe sted annet en referanse til et ikke lenger eksisterende italiensk selskap ... kunne det f.eks. være Quantum, mon tro...?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
ELC det kan ikke være Vueling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FlyKirurg
|
![]()
Vueling er VLG...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, nå skal de ned å få enda mere pryl.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hehe! Jo da, det skal de. Men jeg er av den oppfatning at de solgte seg til fant ved å kvitte seg med Røde Annan, Somen A Tjhoy, "Den lille" og Veigar Pall. Hadde de beholdt disse så er jeg sikker på at de hadde klart det kun RBK og MFK har klart hittil.
Det er synd, for ingenting er morsommere enn når norske lag klarer seg bra i Europa. Jo flere norske seiere jo flere lag får prøve seg de påfølgende årene. Kommer aldri til å glemme høsten 99. Et eldorado for en fotball og fly autist som meg. Storlag på stadion og eksotiske flyselskap på flyplassen. MFK sørget sågar for at TRD fikk den første landing av en 777 i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kommer ikke over at RBK har vært i CL gang på gang og hatt besøk av Chelsea, Real Madrid, Inter, you name it, men når det først kommer en eksotisk sværing til TRD, da er det med folk som skal se på MFK...
![]() ![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Klubben kom med en 737-200 fra Princess. Denne: http://www.airliners.net/photo/Princ...Adv/0313349/L/ MFK vant forøvrig 3-2. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser ut til at det kan være Mint Airways som var på OSL med EC-LBC (i TD115 - som du vel kjenner, Andreas står det "ES-LBC" og "733")
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
TD115 kjenner jeg godt, men har desverre ikke adgang til input'et ... fantasi nok til aa ta TAFPL burde jeg imidlertid ha hatt .... *sparke bak*. Takk for oppklaringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
ELC ligger inne i våre systemer som SmartLynx, formerly known as LatCharter, og skal komme i natt kl. 04 inn fra Valencia...
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
ES-LBC ser da vitterlig ut som en 757 ......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En transportetappe til Valencia | AirbusTrond | TripReports | 14 | 22-05-2011 15:41 |
Valencia....litt mer komplisert enn trikken til Majorstua | Someone | TripReports | 17 | 03-10-2010 08:36 |
Norwegian sommerrute til Valencia. | Hickok | Flyforum | 11 | 21-01-2009 17:43 |
SAS slutter å fly til Lyon og Valencia | Jarlabanke Vking | Flyforum | 5 | 26-06-2008 16:48 |