![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke så mange bilder.. Men var det jeg fikk til
![]() Ryanair 737-800 Spanair MD-80 Iberworld Air Europa Air Europa Air Europa XL Airways EC-IDT Håper jeg får litt mer komentarer nå som jeg har fått meg nytt kamera ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ålreite bilder dette! Men er en del uroelementer foran og rundt flyene, og da hjelper det ikke med et bra kamera når det er vinger og fly i veien. Mine konstruktive 5 cent
![]() Men et tips er å heller bruke feks websiden imageshack, laste opp bildene der og legge de rett ut i forumet her, for det er mange som ikke gidder å klikke på linker... Vi er blitt late, men det er fakta, hehe. PS: Spanair-maskinen er en 717 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Takk for tipset! ![]() Missforståelse med 717 , blander 717 og MD80 ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Browncoat
|
![]()
Hvis du ser på motorene så er det ganske så lett å se forskjell. B717 har samme motorene som MD-90, men er ikke like lang som den.
Quote:
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=13523
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine motiv, likte det bilde av AirEuropa halen godt, artig med litt nye vinkler.
Prøv å få med hele flyet, ellers er det jo fint det her.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny Norwegian-base: Palma de Mallorca | Someone | Flyforum | 13 | 02-03-2024 14:24 |
Palma de Mallorca | svgspotter | Reiseforum | 11 | 16-09-2012 23:05 |
Spotterkart PMI ( Palma de Mallorca) | ATC-flyradar | Flyforum | 2 | 11-06-2008 22:56 |
Oslo - Palma di Mallorca | LN-KOG | Flyforum | 5 | 27-04-2006 16:21 |
Palma de Mallorca | Blubird | Flyforum | 6 | 24-12-2004 15:13 |