![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Aftenposten:
Avinor forbereder krisetiltak for luftfarten. Avinor forbereder seg på krise. Oslo Lufthavn skal drives med bare én rullebane dersom store deler av staben blir slått ut av svineinfluensa. http://www.aftenposten.no/reise/nyhe...cle3191161.ece Avinor forberder seg på stort sykefravær og færre passasjerer. Nok en prøvelse for en allerede hardt prøvet bransje. Jeg håper ikke for mange avlyser ferien p.g.a. dette.
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Så da kan det jo kanskje være muligheter for å gjøre et varp på ferie?
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ta det med en klype salt, sirpjalle. Det selges visstnok sydenturer til den store gullmedaljen for tiden, men media klarer å lage kjempereportasjer av de få som avbestiller.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
For de aller fleste av oss er denne influensan ikke noe værre en en vanlig influensa. Derimot for dem som har svekket imunforsvar kan det nok ha andre efekter. Men som i tiden rund fugleinfluensan trår media til å er en sterk deltager til det jeg kaller overdrevent hysteri. Men for oss spottere gjør det ingen verdens ting om dem stenger ene banen på osl. Da blir jobben lettere med å forutsi hvor flyene lander å tar av:-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
evig optimist
|
![]()
og ikke skjønner jeg hvorfor folk skulle avbestille, akkurat som vi er noe mindre utsatt for ribbesjuka her nord? nei, influensaen sprer seg, og det er ikke stort vi får gjort med det.. Jeg tror det var på pandemi-siden jeg leste intervju med en av fagfolket der som mente at for de aller fleste så ville denne influensaen gjøre oss mindre sjuke enn ved en vanlig influensa, så man kan jo begynne å lure på denne mediahysterien.. det bør jo også nevnes at det er agurksesong, så dette er velkomment for media å fråtse i :-)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny rullebane til Narita | Someone | Flyforum | 1 | 15-03-2018 17:22 |
KSU: Ferdigutvidet rullebane klar til bruk 19.10. + planer for ny lufthavnsbebyggelse | flyKSU | Flyforum | 0 | 24-08-2012 15:37 |
Nestemann til aa stenge doerene er ... | LN-MOW | Flyforum | 1 | 09-07-2008 13:17 |