![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Etter å tilslutt ha gått gjennom bildene tatt i løpet av de siste 5-6 ukene har jeg funnet et par jeg tenkte å dele. De første er tatt på OSL dagen før AC/DC-konsert, LN-TUH og LN-RNE er tatt fra båt rett uttenfor rullebanen på MOL, og Sea King 066 fra Ørlandet er tatt på helipaden på Molde sjukehus. Konstruktive kommentarer tas imot med åpne armer!
![]() CSA ![]() NAX med WL, motsol sørger for en mørk rødfarge som jeg ikke orket å justere på ![]() Uten forvarsel kom en stoor fugl ![]() Som sagt ![]() Viking/Mytravel kom som vanlig innom ![]() Og en eldre, men lang og slank dame med kraftig rumpe ble også sett ![]() ![]() Tysker 1 ![]() ![]() Tysker 2 ![]() Mytravel stakk avgårde igjen. ![]() Og OSL-delen avsluttes med Lars Petter Hassels aller første postede ![]() Last edited by MFM; 12-07-2009 at 04:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så følger to serier fra Molde. Den første er et resultat av en av mange båtturer i finværsperioden vi nylig har hatt, innledet med mitt første lynbilde noen gang fra kvelden i forveien
![]() Ikke fult så fornøyd med det, så mørkt som det var ble det mye støy, men jeg fikk like fullt dokumentert uværet! ![]() LN-TUH backtracker 25 for takeoff ![]() Climbout ![]() Og LN-RNE ankommer ![]() Cumulus og Cumulunimbus vedvarte resten av uka, selv om vi ikke så noe tilsvarende tordenvær. Så ble det væromslag og da kopteret fra Ørlandet tok turen innom i går (teknisk sett blir det i forigårs, iom. at vi har passert midnatt for lengst), tok jeg likegodt turen bortom. Grått var det i alle fall. ![]() Parkert, ventende på pasient ![]() Starter opp ![]() Øker torque for lift-off og blåser fotografen halvt av beina.. ![]() .. Noe som fører til at neste OK bilde blir et par meter opp i lufta. Borte var de. Takk så mye for titten ![]() Last edited by MFM; 12-07-2009 at 04:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte og klare bilder
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |