![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ja, jeg vet at det er mange regler å holde styr på for en sikkerhetskontrollør, men det er vel og mulig å tenke litt? Og ja, jeg vet at reglene er nødt til å være sånn og sånn, for å sikre seg mot en eventuell feilvurdering.
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå er vel "lekevåpen" (leker som "likner på" våpen, mm.) faktisk noe som de stadig informerer om at du ikke får ta med gjennom sikkerhetskontrollen, både gjennom brosjyrer og media...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvilket iogforseg er en grei regel, men da bør tilgjenngjeld ikke samme leke selges rett på innsiden av sikkerhetskontrollen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette tenkte jeg på i fjor når jeg kjøpte et Donaldblad med medfølgende vannpistol, innenfor sikkerhetskontrollen på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mest idiotiske er å ta med dette tullet i avisen. Er jo viktigere ting pressen kan konsetrere seg om!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Saken har ihvertfall blitt lest av flere her, som til og med synes det har vært verdt å kommentere den. Kritikken av hva avisene skriver om, treffer mye bedre om du sender mail til redaktøren og/eller journalisten, og lar oss slippe å høre om det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Også går vi tilbake til topic. Pressen kan vi diskutere andre steder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Opplevde dette selv på Gardermoen også da jeg var 8. Hadde en liten blå gjennomsiktig vannpistol som jeg hadde i håndbagasjen da jeg skulle hjem til Kristiansund. Vakta i sikkerhetskontrollen tok den fra meg, selv om det var lett å se at det bare var en vannpistol til 5 kr på Nille.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ble nektet adgang til Eastern med rullestol! | C130 | Småprat | 4 | 28-09-2011 22:39 |
Ble nektet å fly - lagde bråk | imm | Småprat | 20 | 27-05-2011 23:08 |
Luktet øl - ble nektet å fly | Trash2000 | Flyforum | 0 | 09-08-2007 08:48 |
Norwegianpassjerer ble nektet hjemreise | LN-RKF | Flyforum | 28 | 31-10-2006 06:54 |
Toska ble nektet å reise med Widerøe | intransfer | Flyforum | 7 | 05-01-2006 11:00 |