![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS er litt tidlig ute denne måneden - og denne gangen gjelder avslaget for hele someren:
Quote:
http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroB...isen/?vst=true |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Via bookingskjemaet på sas.no tilbyr de bl.a. Business-klasse til Helsinki på flighter med Blue1. Har de Business ombord? Trodde det kun var Economy Extra. Hva er det da man betaler de ekstra poengene for?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
De har ikke Business ombord, men man får loungetilgang og ekstra bagasje med Business-billett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og for familier - bra tilbud:
Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette blir sikkert et populært tilbud - og et fint tilskudd til å fylle opp på intraskandinaviske ruter i sommer.
Det blir to t/r til Stockholm på meg i sommer, og jeg tror jeg vil benytte meg av Economy Extra-tilbudet når billettene legges ut! Man får da fleksibilitet i billettene, selv om det er bonusbilletter? Det kan jeg trenge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Skal forsøke meg på København tenkte jeg. Er det loungetilgang på bonusbilletter? Dvs i OSL og CPH....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Eller har EBG.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får man loungetilgang etter ankomst i CPH?
Lurer på å bruke poeng for Business til CPH og så betale ECO videre derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Nå er klokka 00:08 og jeg skal bestille billetter, men "prisen" er fortsatt normal. Ikkeno halvpris her nei...... Dette er for treigt.........
![]() Edit ; klokka 00:24 - fortsatt ingen 50% å hente.....hmmm ![]() ![]() Edit ; klokka 00:39 - ----------//--------------.....god natt, får prøve å ringe i morra..ZZZZ Last edited by LN-FHU; 15-06-2009 at 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser vel riktig ut nå , 6000 poeng t/r osl-arn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
Da funka det gitt
![]() ![]() ![]() ![]() Strålende å få dette til 10K poeng....også like før 4K poeng forfaller også ![]() Nå er det bare å starte på nytt......har 50 poeng igjen på saldo ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg funderte litt på å booke tur til HEL for meg og ungene (fruen har brukt opp for mye av sin egen ferie....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er TRD-OSL-CPH-HEL-OSL-TRD booket for 2 personer i y+. Mye flytur for 16 000 poeng!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Får man ikke 500 poeng i avslag for å ha Diners kort på dette tilbudet? Jeg bestilte akkurat en reise en reise, men rabatten som normalt kommer opp var ikke oppført.
![]() |
#18 |
Superflyer
|
![]()
Pga at jeg var litt sløv i bestillingsøyeblikket, har jeg måttet endre datoer på min bestillte reise. Snakka først med Eurobonus på tlf. og de sa det ikke kom noe gebyr når man endret bonusbilletten selv på nettet.
Nå når jeg da har gjort det, står det vitterlig at mitt Mastercard vil bli belastet med "tax 354 kr on the 26th of june".....det kan da ikke stemme ? Jeg har blitt belastet samme beløp når jeg booket den originale reisen... For orden skyld gjelder det en bonusreise booket i C t/r Trondheim -København via Oslo... Noen som vet ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
20 prosent rabatt hos Brussels Airlines | FlightDeck | Reiseforum | 12 | 23-10-2012 17:12 |
50% rabatt på bonusreiser med BA | Fnate | Reiseforum | 0 | 05-08-2011 13:11 |
20 prosent rabatt på reiser | FlightDeck | Reiseforum | 12 | 01-06-2011 06:42 |
Bonusrom med 50 prosent rabatt på alle Rica-hotellene | FlightDeck | Reiseforum | 8 | 09-11-2009 13:25 |