![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
dagen tilbringes i Trondheim på landsmønstring på UKM!
Været er ok, men kunne nok tenkt meg av været var noe nærmere VFR forhold ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Med tanke på den jevne forumists oppstandelse, kan det jo se ut som om mer enn én av dem tok seg en real fest i går!
![]() Her bærer det etterhvert en tur på jobb før ett par fridager. ![]() Ha en strålende dag!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God søndagsmorgen. Litt småskyet i hovedstaden. Dagens program står i Golfens tegn, dog uten kølle og baller. Ha en fin søndag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, syntes det var litt rart at en god morgen tråd ikke var startet før kl09
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Inte mycket på programmet idag annat än fortsatt avslappning här på Rivieran. Aaaaah don't stop! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra DK. Frokost er inntatt og ungene er hivd på dør, så nå er det å hive seg i dusjen...
Været ser lovende ut for dagen, så dette kan bli en riktig så fin dag. Ha en fin søndag forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Ischia. Napoligolfen ligger badet i solskinn. Bare noen faa spredte skyer paa himmelen. Gaarsdagen skyet til og temp. sank til 25 grader. Regnet glimret dog ved sin fravaerelse. Det klarnet opp mot kvelden med en suveren solnedgang mens man inntok middagen paa Ristorante Zi' Nannina som ligger i vannkanten med flott utsikt. Idag blir det avslapping ved pool'en, en og annen Pina Collada kan jeg vel raake ut for. Det er et hardt liv, men jeg har god trening!
Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God søndag formiddag ønskes fra et solfylt HEL. Været er såpass bra at det faktisk blir en liten utflukt i sentrale Helsinki før turen går hjem tol OSL med KF505 senere idag.
PS. Benytt sommerdagen godt for i morgen av går det mot mørkere tider ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Uff, formen er ikke engang hva den var......hadde aldri problemer med en 2-dagers før- Vel, vel, snart vlir de å få i seg litt mat før det blir å sette kursen mot hytta til en kompis hvor det visst nok ligger 11 tonn med grus som skal flyttes på......ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Akkurat kommet hjem fra Urbane Totninger - definitivt terningkast 6 - i år igjen! Nå blir det en rolig dag i hus&hage. Ha en fin søndag du også...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen.. Har vært en tur på oSL her og tatt bilde av Thai
![]() Have a nice day ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God kveld fra Thailand!
2 dager uten nett er jo nesten ny rekord for meg! 32 grader her nede og bare noen få regndrypp på de første 2 dagene, så man skal sandelig ikke klage!! Skredderen er besøkt, danske smørbrød spist (joda, jeg har spist litt thai mat også ![]() Flyturen med TG fra ZRH til BKK var en medium opplevelse. Thai har tapt seg mye siden sist jeg fløy dem. Men mer om det i reiserapporten som nok ikke kommer før om noen dager. Nå har jeg avtale med et par kolde pilsnere her! Fortsatt god søndag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann og hoppsann.. da er det 1 time igjen på jobb før 2 fri dager, 2 dager hvor man begynner ca 15:30 på jobb og deretter langhelg.. ser ikke ut som om det blir ille til uken hvor det er spådd 30 grader fra tirsdag av
![]() ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Starbucks i Praha. Her er det omsider litt antydning til sommer. Regnet er borte, solen fremme og det er mulig å bruke shorts. Nå blir det litt avslapping her med et par kopper kaffe. Deretter blir det pub, øl og Italia-Brasil på TV'en. Tøft, men noen må gjøre det også. I morgen bllir det LX tilbake til OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var jeg ferdig med innsjekk til morgendagens flighter, og sete 1A PRG-ZRH og sete 2A ZRH-OSL er valgt. Dermed tror jeg nesten klokken er blitt beer-o-clock, så jeg fåt stikke ut og se om jeg finner en pub. Skal vel la seg gjøre regner jeg med...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva måtte du ut med for denne turen i biz hos LX. Regner med at du har booket i J.
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som fortsatt dirrer i heten ...
Akkurat tilbake fra stor farsdagsfrokost på IHoP, så er god og mett ... nå er det snart Stabæk-Start og så begynner pakkingen for morgendagens ekspedisjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ute på tur
|
![]()
God ettermiddag fra bushen!
Her har vi nettopp kommet tilbake fra stripen med gress borti her og hentet to pakker som har gjort sin siste del av turen som begynte med FedEx-Martin for halvannen uke siden på OSL: og Så i morgen skal det skrues! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndagsmorgen. | C-klasse | Flyforum | 19 | 21-07-2013 21:23 |
God Søndagsmorgen | Bizflyer | Flyforum | 12 | 16-12-2012 21:59 |
God søndagsmorgen | Hickok | Flyforum | 11 | 09-09-2012 19:41 |
God søndagsmorgen | Twin Otter | Flyforum | 12 | 18-03-2012 20:39 |