![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
noen som finner ut reg? og et par fine seter med wingview til meg
![]() ![]()
![]() |
#2 |
evig optimist
|
![]()
nå er jeg bra spent, har sjekket inn på nettet til begge leg`ene, og har printet boardingpass, og har fra hel-bkk fått sete 5L!! Bekreftet og på Boardingpass.. Er ikke dette business-sete?? Hvis dette stemmer så er jeg jo på alle måter sikra en behagelig reise nedover :-)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ut i fra setekartene på finnairs nettsider, så har de minst 7 rader med business på både A330, A340 og MD-11.. Så rad 5 skulle vel være business da, ja..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
evig optimist
|
![]()
jippi hurra og det får`n si :-) gutten reiser staslig på long-haul :-) ringte finnair om det og, kunne ikke helt skjønne det.. Han sa at det var nok en liten feil i systemet som gjorde at jeg fikk business, men siden feilen var dems, og flyet ikke er fullt visstnok, så ønsket han meg god reise :-) vi får se på gaten, jeg skal tro jeg har fått business når jeg sitter der. Men litt flaks må man ha :-) kanskje jeg skal prøve meg på en trip-raport og da.. uten at jeg har noe å sammenligne med forøvrig når det gjelder der foran i et fly..
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bare pass deg: Er fort gjort å venne seg til å sitte der fremme..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
evig optimist
|
![]()
hehe jeg kan sikkert fort bli vant til det, men lommeboka er nok ikke helt enig med meg
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Jeg lurer på om det er greie i de maskinene at de 2 første radene i økonomi har business seter. Man har økonomi service og business seter tror jeg.
Uansett god tur :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
evig optimist
|
![]()
en meget behagelig reise i en flott MD-11 :-) satt behagelig og godt på business, men som det står i tråden over her, økonomi service og business seter. Men jeg klagde ikke ett sekund jeg! En meget behagelig tur med minimalt med turbulens hele turen, sov som en unge i mange timer, våkna 30 minutter før landing :-)
![]() |
#13 |
evig optimist
|
![]()
da har jeg akkurat kommet hjem igjen, en meget behagelig tur, men returen ble jo verre enn å reise til fengsel tenker jeg, Thailnad - mitt paradis! Har vært hjemme i 15 minutter og har alt bestilt ny tur i august! :-) da med thai direkte, så da byr sommeren på enda en ny flytype. Md-11 er konge da, trivdes godt i den, selvom utreise var utrolig mye mer behagelig enn økonomi hjem. Men den skal ha for at den var romslig også i økonomi, til tross for at jeg 188 kg og sånn passe røsslig :-)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly & Øl / Points & Pints Oslo 27 november 2018 | Bizflyer | Flyforum | 3 | 27-11-2018 15:37 |
OSL OSL&BGO/TRD&KRS - Enter Air/Atlantic Airways 12/9 og 15/9 | espenlok | Spotteralerts | 1 | 11-09-2013 22:29 |
Slutt på Swiss F for andre enn M&M Sen & Hon | chrisljo | Reiseforum | 12 | 05-09-2013 01:16 |
Til Thailand og Hong Kong med QR - TG & EK i Biz & First (Jan/Feb 2012) | HS-TLD | TripReports | 79 | 11-07-2012 11:03 |
MiniSuite&langcruise på Stena Saga, & MD-87 på AAL: | Blackhawk | Reiseforum | 12 | 28-10-2008 21:19 |