![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS har nå gjort det mulig å sjekke hvor mange EuroBonus-poeng man får før man bestiller billettene. Litt under totalprisen kan man trykke på "EuroBonus-poeng" og få en oversikt over hvor mange poeng man får. Dette får man også opp i bestillingsbekreftelsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ikke dårlig til og med bookingklassen vises, det var på høy tid at de fikk fikset det.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Aj aj, kryss i taket - og tenna i tapeten! Dette var sannelig
på tide ja, godt uansett å få en slik tjeneste på plass!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jøss, det var jaggu tøft. Føyer seg inn i fine forbedringer fra SAS den siste tiden. Det føles mer og mer som om de har tatt for seg listen med alle teite ting + ønsker fra faste reisende og så begynt på A...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oi - revolusjonerende .. velkommen etter, SAS ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Absolutt en forbedring, gjør livet mye lettere for oss som er på stadig bonuspoeng jakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Neste steg blir å presentere en add-on ved bestilling slik at du kan se hvor mange kroner ekstra du kan betale for å få 100% opptjening av poeng. Et lite klikk så er man plutselig på billigste 100%-bookingklasse.
Men når jeg tenker meg om så blir kanskje dette tillegget fra 25% til 100% opptjening såpass høyt at det kanskje kan virke mot sin hensikt...?
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det jeg finner mest utrolig med dette er at det ikke har vært mulig før.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
At jeg blir imponert og synes dette er kjempegreier av SAS, sier kanskje mer om hvor forventningene mine ligger. For all del, dette er en fin forbedring som jeg hilser velkommen. Vi har ventet på det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Fint at de får det til, men håper dette blir erstattet av en poengberegning ganske snart:
![]() Systemproblem Det er for øyeblikket problemer med å vise poengtabellen. Du kan likevel gjøre en bestilling nå, eller vente til problemet er løst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banned
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bruk www.sas.se i stedet for. Da fungerer det i hvert fall hos meg - til og med når jeg henter frem eldre bookinger gjort på www.sas.no.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Alt fungerer fint hos meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Får det ikke opp på OSL-SYD, kanskje pga. annet bestillingsystem? Burde vært der også da, men.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, man får det kun opp på systemet for Europa. Men du kan til gjengjeld sjekke bookingklasse i systemet for interkoninentale reiser ved å trykke på reisebetingelser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor mange EB-poeng etter oppgradering? | seilfly | Reiseforum | 3 | 07-09-2011 20:14 |
EuroBonus poeng på Singapore Airlines - hvor mange? | kristian | Reiseforum | 9 | 19-07-2011 14:13 |
Hvordan kan jeg få vite flytype før bestilling på KLM? | LN-AFG | Flyforum | 19 | 27-05-2007 02:42 |
Hvor lenge før avgang bør man sjekke inn? | Fellowship | Flyforum | 3 | 29-08-2006 19:53 |