![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Mulig at denne forbedrede loungen har vært åpen en stund?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Noen som har sjekket ut loungene til Bmi og UA?
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Men besøkte du den nye, eller var du i det gamle skuret?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg tipper dette er samme loungen de åpnet for litt siden, har ikke hørt om at de endrer igjen etter såpass kort tid. Har ikke besøkt det beryktede skuret |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mitt siste besøk på CDG var ultimo mars og når jeg sammenligner de 3 bildene på websiten til SAS fra den forbedrede SAS loungen, må jeg vedkjenne at jeg kjenner meg igjen fra mitt siste besøk i loungen
![]() Tragisk at de fikk sin egen lounge. Den forrige, riktignok litt lengre å gå, men til gjengjled fikk man booze og champers.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skal en tur til Paris senere i måneden, med SAS, og jeg får finne nærmere ut av dette da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg var i CDG loungen for et par uker siden, og det var vitterlig ikke "masser af plads" der kan jeg love dere. Chock a block fullt før kveldens avganger til ARN, CPH, OSL som har avgang på kvelden. Men jeg må si at jeg ikke kjenner meg igjen på bildene, så det er mulig at jeg var i gammel lounge. Den lå rett utenfor security fra SAS gatene. Var ganske håpløst egentlig, for når boardingen ble annonsert i loungen var det plenty med kø og flyet ble litt forsinket pga flere passasjerer som stod i den verdensberømte og effektive CDG sikkershetskontrollen.
Oppsiden var god fransk rødvin og litt oster, en selvfølge i dette landet, samt noen slitne norske aviser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg besøkte SAS Business Lounge i Paris forrige fredag. Jeg kan bekrefte at bildene på SAS' nettsider faktisk er fra denne loungen, men jeg kan imidlertid også bekrefte at loungen er liten og ikke på høyde med øvrige SAS-lounger. Det var ikke særlig til mat der, bare enkel snacks - men et greit utvalg med øl og vin. Loungen er på 50 kvadratmeter (?), har resepsjon med en SAS-ansatt og fin utsikt mot flyene. Den ligger ved siden av SAS-gatene og et SAS-avgangskontor, men utenfor sikkerhetskontrollen. Litt intim stemning - og SAS-resepsjonisten kunne gå rundt og gi beskjed til hver og enkelt når de burde gå gjennom sikkerhetskontrollen slik at de rakk flyet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Gratulasjonene går til SAS!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bilderapport SAS-lounge Paris CDG | Everest | TripReports | 5 | 20-11-2014 11:16 |
2 SAS Business Lounge-vouchere gis bort! | Robbiedeluxe | Reiseforum | 84 | 20-02-2012 20:26 |
Ny SAS Business Lounge i Paris | FlightDeck | Reiseforum | 4 | 24-03-2010 13:11 |
WIF CPH SAS Business Lounge Access | JohnRR | Reiseforum | 11 | 28-12-2009 02:26 |
SAS business lounge | jb1 | Flyforum | 20 | 29-04-2008 23:51 |