![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Lurer på egentlig hvor ofte folk har fått mageprobelmer på tur? Jeg tror jeg har vært meget heldig, verste jeg har opplevd var løs mage på Azorene og verste var jo at jeg skulle jo gå en fottur. Var greit med toalettpapir da.
![]() Ellers er jeg jo klar over at en hvilken som helst kebab eller sushisjappe i Oslo bærer større risiko enn mye annet der ute i verden, likevel spiser jeg det jo. Tror nok magen min er relativt herdet, spiste jo mye rart i Kina uten å oppleve noe særlig. Kinesisk mat serveres jo ofte rykende varm. Skal sies at jeg ofte har en flaske antibac lett tilgjengelig før jeg spiser, uten at jeg er ekstremt nøye på det. Var jo i Egypt da jeg var 10-11 år, alle andre i familien fikk problemer unntatt meg. Ellers sunn fornuft med flaskevann (hvor jeg ikke vet vannet er drikkbart, Singapore feks, men der er risikioen latterlig liten sammenlignet med andre steder). Gjerne del deres historier. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Planlegging av CMB-tur (var: "Rutevalg til CMB-tur - Cathay F vs Emirates F") | Peppep | Reiseforum | 40 | 08-06-2013 14:34 |
Ut på tur... | EB | TripReports | 16 | 17-10-2006 08:04 |
Ut på tur... | LN-REF | Flyforum | 13 | 30-10-2005 17:54 |
Ut på tur..... | LN-FHU | Flyforum | 0 | 01-04-2005 18:20 |
Ut på tur........ | LN-FHU | Flyforum | 1 | 03-02-2005 10:37 |