![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Denne helgen har RYG hatt storfint besøk. 9G-AED har nemlig stått med sin prakt der hele helgen og på vei hjem fra Øvrevoll (nei, ikke hester på fire ben, men hester på fire hjul har vært temaet) tok jeg ett bilde av fuglen.
Dessverre sjenerer gjerdet litt, men du ser maskinen så. Første gangen jeg legger ut ett bilde her håper det blir bra.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nyyyydelig - dumt med gjerdet men bedre å få et bilde med gjerde enn ikke noe bilde! Takk!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Stilig maskin ja. Er ingen tvil om hvem som kan lage pene fly, og hvem som IKKE kan...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Spesielt å stå og se på denne maskinen og samtidig tenke på hvor i alle verdens hjørner den faktisk har vært.
Litt historikk her: http://www.airliners.net/search/phot...nct_entry=true |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe, lurer på hvor mange som har vært oppe og tittet på den i helga, var oppe og tok en titt selv tidligere i dag
![]() Utrolig synd at vi ikke har noen ordentlig spotteplass på Rygge, men det er klart, det er jo masse superhemmelige greier på den militære siden så det er jo forståelig at alt gjøres for å forhindre at noen andre enn de som jobber der skal få sett noe som helst... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Synes i og for seg at rampen syd for terminalen er ganske fine med tanke på innsyn. Man kommer relativt tett innpå maskinene der, og i tillegg blir vel alle maskiner av en viss størrelse som er på besøk parkert der - som denne og BBJ'en som var innom i vinter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Joda, men det er et stort gjerde i veien som gjør det mildt sagt tungvint å få tatt bilde av hva som enn måte stå der (med mindre man gjerne vil ha med et gjerde på bildet), og det er enda mer tungvint å få tatt bilde av avganger eller landinger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Om man stiller seg på vollen på andre siden E-6 er det faktisk mulig å få greie bilder... om en er heldig med rotation f.eks. Også får man litt overhøyde i forhold til gjerdene - de er jo doble der maskinen står i helgen. Tror det skulle vært mulig å fått til et bilde derfra - hvor gjerdet ikke var så dominerende som på bildet ditt! Pga av at jeg jobber 12 timers skift alle 3 dagene, har jeg ikke hatt mulighet til å forsøke, men jeg har iallefall nytt synet av den når jeg har kjørt forbi!
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er virkelig synd at de nesten ikke er å se lenger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gardintrapp??
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SVG Storfint besøk 17. mai ? | C130 | Spotteralerts | 18 | 18-05-2019 12:48 |
Storfint besøk på Sola | chrSVGa380 | Bilder & foto | 16 | 19-08-2015 15:22 |
Storfint besøk på TOS | LN-RPL | Bilder & foto | 9 | 10-07-2011 12:54 |
Storfint besøk på BGO | BGO4LIFE | Bilder & foto | 2 | 31-03-2011 20:02 |
Storfint besøk på KSU i kveld | flyKSU | Bilder & foto | 10 | 15-05-2009 18:06 |