![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner igjen over hovedstaden - la oss håpe det fortsetter. Ikke mange planene i dag - annet enn å ta det med ro. Blir vel et glass eller 14 på terrasssen i løpet av ettermiddagen - Ha en flott lørdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ett glass eller to blir det nok her også, bare man kommer seg hjem fra jobb til fastsatt tid. Fint vær på Gardermoen også og "et passe stykke" med arbeide venter i løpet av dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo hvor solem skinner. Av en eller annen grunn så våknet jeg før 8 på en lørdag....jeg må ha blitt syk. Litt rydding og handling i formiddag, før jeg skal løpe en etappe i Holmenkollstaffetten i ettermiddag. Så ut med jobben for middag og da går vel denne dagen også
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Løpe Holmekollstaffetten er det som er sykt - våkne før 8 er bare et tegn på at du blir eldre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra solrike Asker. Dagen startet litt etter 06:00 i morges, ognå er far oppe med begge barna mens mor sover. Litt avlat må man betale for dagene i STO. Etter omorganiseringen i "Core SAS", har jeg fått ny jobb, ny sjef og nye kolleger, så det blir spennene å komme tilbake for fullt i neste uke når pappapermisjonen er over.
I dag ser det ut til at det er på tide å gå i garasjen og hente hagemøbler og gressklipper, og så er det vel ikke umulig at det blir noen svinefilletter på grillen i ettermiddag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon! Efter en relativt god tur hemåt med MH090 är jag nu åter i Uppsala och kan ta itu med saker som har hopat sig under veckan. Regnet hade fallit kraftigt i staden över natten men nu ser det ut att bli en super dag.
Önskar forumister runt om i världen i fin lördag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Gate 49, solen skinner og alt på rute i dag, en herlig dag blir det ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen...
Da var dagen kommet og holmekollstafettens 4 etappe skal unnagjøres... Før det skal gamle dressen ut av skapet for å se om den holder 1 sesong til eller om formiddagen går bort til å løpe i butikkene etter en ny... Kvelden skal tilbringes i Bjørvika på hovedkontoret vårt hvor det er disket opp til fest for firmaets atleter :-)
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo. Her der det litt indretjeneste, kanksje en øl i sola før dagens shoppingrunde, før det skal lages en god gryte bacalao til kvelden. Min faste bacalao-vin har de bare på Oslo S her i byen, så da blir det kanskje en tur dit, om jeg ikke velger en ikke-fast bacalao-vin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag fra Grefsen. Som dere skriver, sola skinner, men veldig varmt er det ikke. Junior sover ennå, men skal han ha frokost blir det purring om kort tid. Noe Holmenkollstafett blir det definitivt ikke her i gården, men mye tyder på at Olivia på Aker Brygge får besøk av oss i ettermiddag. Svært bra pizza, selv om ølen er i dyreste laget.
Fin helg til alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra Maura!
Litt tidligere oppe for en gangs skyld (Ikke så tidlig som Someone, dog..), og dressen henger klar til bruk - har en kusine som skal konfiirmere seg i dag. Moro forøvrig, og finne fram dressen når en ikke bruker dress så ofte. En finner alltid et eller annet i lomma som forteller når man brukte den sist - i mitt tilfelle, en lapp med en amerikansk gateadresse, som forteller at sist jeg brukte den, var på vei til og fra Florida i april i fjor! Nuvel, det blir visst koldtbord, så en overlever vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Da var frokosten i gang og kaffekannen er snart tom
![]() Snart på tide å bevege seg ut å ha dugnad ute i gaten med resten av nabolaget! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra sørøst! Strålende solskinn og ikke en sky å skue foreløpig, selv om jeg helst skulle sett at vinden kunne roe seg noe slik at det blir lettere å gjennomføre dagens "landeveisritt". Satser for øvrig på å få med meg DC8-besøket på RYG i løpet av dagen.
Ha en finfin lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Brevik. Har akkurat våknet, og er klar for dagens storoppgjør på Falkum. Om ikke alt for lenge er det avreise til Skien, for å sosialisere med fansen før kamp. Gleder meg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Mosjøen, været helgarderes da det både er sol og regn i luften akkurat nå. Det var lettskyet, nå overskyet og ca 13 grader!
Jeg har 3 trestubber jeg hadde tenkt å brenne ned i dag, men det får vel heller vente til en dag uten regn. Da blir det heller bytur og kaffe med venner. Kvelden . . . Åpen for mer pils og Stand up, lo så tårene trillet i natt av Stewart Lee, Jeff Dunham, Rodney Carrington og Jeff Foxworthy, Larry the cabel guy, Bill Engvall og Ron White også kjent som "Blue Collar Comedy" anbefales på det sterkeste!!!! E!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Rødtvet, Groruddalens Holmenkoll
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra Nydalen.. På tide å stå opp og ta seg en tur i det nydelige været som er i hovedstaden denne lørdagen...
Ikke noe på planen idag, utenom en tur på supern. Deretter må en vel sette seg til rette for å se Odd Grenland banker laget fra Vest - nemlig Brann! ![]() ![]() Ha en fin Lørdag alle sammen ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra BOO. I dag blir det bare å slappe av på kasernen frem til kl 17, før det så bærer inn til byen på vors. Ni andre og jeg har leid hotellrom, så det skal vorses med måte før en runde på byen i Bodø. Ha en strålende dag alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Krsand!
Her har man sovet lenge i dag, og det var deilig. Mye å ta igjen etter en hard uke! Brunch er inntatt, og sandelig tror jeg ikke at jeg skal bevilge meg en dusj snart siden det er lørdag. I kveld skal jeg servere drinker igjen. Så drikker jeg ikke den tida iallefall! ![]() Ingen planer i morgen heller! Herlig!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 29-04-2006 18:16 |