![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,261
|
![]()
Hvordan ser fremtiden til B777-200ER egentlig ut? Ordrereservene på denne varianten er, så vidt jeg kan se, relativt slukne sammenliknet med -300ER. Er sistnevnte å foretrekke for de fleste operatører nå mtp. rekkevidde og økonomi?
Utgavene -200 og -300 (uten ER/LR) er vel long gone antar jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2005
Location: Bergen
Posts: 711
|
![]()
Blir kanskje som med at 773ER orders tok over for 773, så vil 772LR ta over for 772ER, som igjen "tok over" for 772...?
Ellers er det vel også flere selskaper som sitter på gjerdet og venter på 787 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Blue1's fremtid | Fysikeren | Flyforum | 0 | 09-02-2012 19:08 |
Pilotyrket - Fremtid? | Anders95 | Småprat | 15 | 15-02-2011 21:06 |
SAS' fremtid | Fysikeren | Flyforum | 9 | 06-08-2008 13:51 |
Sterling fremtid | Jan | Flyforum | 0 | 22-05-2007 08:38 |
Fremtid LN-MOW? | viper6 | Flyforum | 3 | 07-11-2004 08:39 |